Ukaz: Naredite najboljši luksuzni avto na svetu

Foto: Saša Despot Lexus RC 200t Foto: Saša Despot Lexus RC 200t Foto: Saša Despot Lexus RC 200t Foto: EPA Lexus LS Foto: EPA Lexus LS Foto: Lexus Lexus LS 500h Foto: Lexus Lexus LS 500h Foto: Lexus Lexus LC Foto: Lexus Lexus LC Foto: Gregor Prebil Lexus CT in NX Foto: Lexus Lexus LS prvve generacije Foto: Saša Despot Lexus RX Foto: Saša Despot Lexus RC 200t Foto: Lexus Lexus GS-F Foto: Lexus Lexus IS
To je zgodba o avtomobilski znamki, ki ima pri nas velike načrte.
Oglej si celoten članek

Pisalo se je leto 1983. Takrat je predsednik uprave Toyota Motor Company (TMC) Eiji Toyoda svojim inženirjem ukazal naj po več parametrih naredijo najbolj luksuzen avtomobil na svetu – avto, ki bo porabil najmanj goriva, ki bo najbolj tih, pri tem pa ne sme biti kompromisov pri konjskih močeh motorja in masi vozila.

Lexus v Sloveniji

Znamka je reorganizacijo doživela tudi v Sloveniji, kjer bodo prihodnje leto odprli povsem prenovljen salon v Ljubljani. Pred kratkim smo zapeljali prenovljena modela NX in CT, ki dobro predstavljata bistvo znamke Lexus.

Parametri so bili taki, da so se med seboj izključevali, a inženirji so dobili ukaz z vrha. Toyota je nameravala z novo, premum znamko, prodreti na ameriški trg vozil, kjer so bile že uveljavljene domače in nemške premium znamke.

Avto Lexus predstavil avtomobilske sedeže prihodnosti

Živeli kot Američani

Japonci so se dela lotili natančno. Projektna skupina izkušenih inženirjev se je preselila v ZDA in eno leto preživela v Kaliforniji z namenom, da bi razumeli življenjski slog potencialnih kupcev. Dobesedno so živeli z Američani, saj so se želeli prepričati, kaj si bogataši želijo od vozila. Šli so celo tako daleč, da so v drogeriji kupovali umetne nohte, da bi se prepričali, kako jih ženske uporabljajo pri vožnji.

Foto: Lexus Lexus LS prvve generacije

HITROSTI DO 140 KM/H Lexus predstavlja večstopenjski hibridni sistem

Po letu dni raziskav so se vrnili na Japonsko in se lotili dela. Ekipa, vključena v projekt F1, je bila sestavljena iz 60 oblikovalcev, 24 inženirskih ekip, 1.400 inženirjev, 2.300 tehnikov in 220 pomočnikov. Toliko ljudi je bilo potrebnih, ker so se lotili razvoja in oblikovanja vsakega posameznega detajla - toleranca na izdelavo je bila vsaj dvakrat bolj natančna kot pri konkurenci – celo izdelava zvočnega sistema je trajala tri leta. Kot zanimivost, k sodelovanju pri ozvočenju so privabili znamenito znamko Mark Levinson, kjer pred tem niso želeli vgrajevati svojega ozvočenja v avtomobile, saj, so bili v kabini prehrupni, kar bi pokvarilo zvok. Lexus jih je prepričal.

Kaj pa na cesti? Lexus RC parkiran zasenči vse Nemce, kaj pa na cesti?

Če boste naredili pol tako dober serijski avto ...

V petih letih so Japonci izdelali več kot 400 prototipov, 100 so jih uničili „crash“ testih, z vozili pa so naredili več kot štiri milijone testnih kilometrov. 

Danes ima Lexus v svoji floti modele: CT, IS, GS, NX, RX, RC, LC, LS in LX. 99 odstotkov prodaje ustvarijo s hibridnimi vozili.

Leta 1989 so predstavili svoj prvi model, limuzino LS, ki še danes velja za najbolj luksuzen izdelek znamke. Pred predstavitvijo vozila so avto zaupali Ameriški agenciji za preverjanje kakovosti, kjer so po rezultatih testiranj Japoncem dejali, da upajo, da bo serijski avtomobil vsaj pol tako dober. Japonci so jim odgovorili: „To je serijski avtomobil.“

Slavni Lexusov oglas s kozarci za šampanjec ob predstavitvi prvega LS.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.