Gre za inovativno tehnologijo, ki spreminja zmogljivost in uporabnost hibridnega pogona. Sistem, ki je bil najprej nameščen v pogonski sklop novega kupeja LC 500h, prinaša številne prednosti v smislu izboljšane odzivnosti dušilke, hitre vožnje ob manjšem številu vrtljajev motorja in zmožnosti hitrejše vožnje ob izklopljenem bencinskem motorju – do 140 km/h.
Prav tako omogoča manjšo porabo goriva in manjše izpuste ter obenem ohranja tiho vožnjo, ki je značilna za hibridna vozila. Večstopenjski hibridni sistem pogonskemu sklopu Lexus Hybrid Drive vozila LS 500h, ki vključuje 3,5-litrski bencinski motor V6 Dual VVT-i in dva elektromotorja, dodaja štiristopenjsko prestavno napravo.
Občutek kot pri 10-stopenjskem menjalniku
Rezultat tega je bolj neposredna odzivnost na stopnjo pritiska stopalke za plin. To bodo vozniki najprej opazili pri speljevanju z mesta. Čeprav sistem vključuje štiristopenjsko prestavljanje, je občutek med vožnjo enak kot pri 10-stopenjskem menjalniku, s katerim je npr. opremljeno vozilo LS 500 s 3,5-litrskim dvojnim turbo bencinskim motorjem V6. Tako omogoča linearen, neposreden in neprekinjen občutek pri pospeševanju.