Premijski znamki Lexus gre na ameriškem trgu izredno dobro. Evropski trg pa je nekaj povsem drugega, Japonci se v izredno hudi nemški in švedski konkurenci nikakor ne uspejo bolj uveljaviti. Kako drugačen je glede premijskega razreda Stari kontinent, je ugotovila Nissanova znamka Infiniti, ki je že pred nekaj leti zapustila Evropo.
Lexus je po poročanju Automotive News Europe zdaj sprejel odločitev, da bo za leto 2021 umaknil iz evropskega trga kar tri svoje modele: športnega kupeja RC, ostarelo kombilimuzino CT in tudi športno limuzino IS. Slednji je pred kratkim doživel veliko prenovo, a ga v Evropi torej sploh ne bodo več prodajali. Ko bodo trenutne zaloge prodali, torej novih ne bo več mogoče naročati.
Številke govorijo zase
"Gre za odločitev, ki je bila sprejeta glede na razvoj naše ponudbe," je neimenovani vir komentiral za omenjeni medij. "Če pogledate prodajo Lexusa v Evropi in celotni trg, potem je vidno, da se razvija vse bolj v smer suvov."
Številke temu gotovo pritrjujejo. Najboljša prodajna leta za kombilimuzinski CT (zgoraj), ki izvira še iz leta 2011, so že zdavnaj mimo, v osmih mesecih letošnjega leta so jih uspeli prodati še 2.344.
Še precej bolj obskuren je kupe RC (zgoraj), ki je uspel prepričati le 422 Evropejcev. Model IS (spodaj), ki je bil ob svojem prihodu na trg prijetna osvežitev in kot antipod BMW 3 ter Audiju A4, pa je letos tudi našel le še 1.101 stranko. Spomnimo, lexus IS je bil pred nekaj leti na slovenskem vzporednem PRIMA testu premijskih limuzin uvrščen celo na drugo mesto, takoj za zmagovalca mercedes-benz C.
Za zdaj bodo v Evropi pri Lexusu vztrajali s skoraj novo luksuzno limuzino LS, pa čeprav si je konkurenta mercedes-benzu S, BMW 7 oziroma audiju A8 letos omislilo vsega 58 kupcev. "LS je naša admiralska ladja. Kljub nižjim številkam je to model z veliko inovacijami in je predstavnik naše znamke," so pojasnili pri Lexusu.
K sreči za znamko v Toyotini lasti v Evropi le ni vse tako slabo, saj je njihova paleta suvov precej bolj uspešna. V prvih osmih mesecih so tako prodali okoli 20 tisoč modelov RX, NX in UX. Med trojico je najbolj uspešen sredinski po velikosti NX.
V ponudbi poleg omenjenih štirih modelov, ki bodo očitno tvorili jedro prodaje v prihodnjih letih, ostajajo tudi še srednje velika limuzina ES in luksuzni kupe LC.
lexus je 2x boljsi kot vsa nemska jajca. dodelan, japonska natančnost. Sam kaj ko je v vzhodni evropi oz balkanu …