Lepa giulietta

Foto: Žurnal24 Alfa romeo giulietta Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Alfa romeo giulietta Foto: Žurnal24 Alfa romeo giulietta Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Alfa romeo giulietta

Your browser doesn’t support HTML5 video

Pri Alfi sicer manj pogosto predstavijo nov model, ampak ko to le storijo, gre vedno za oblikovno zelo všečen in dovršen izdelek. Giulietta je kandidat za Žurnalov ženski avto leta 2010.
Oglej si celoten članek

Tako je tudi v primeru giuliette, ki je nadomestila ostarelo 147-ico, katero prekaša v vseh pogledih. Poleg prestižnosti in športnosti pa novinka preseneča tudi z všečno ceno, korak naprej je tudi v primeru kakovosti, ki pa kljub vsemu še ne dosega nemške premium konkurence.  

Italijani in oblikovanje – recept za uspeh
Kjerkoli se giulietta pojavi, se zanjo obračajo tako mladi kot malo manj mladi, moški in nežnejši spol. Nekaj potez si sposoja pri manjšem mitu, ki pa ga ceni in stasu primerno nadgrajuje z uporabo napredne tehnike. Slednje velja za žaromete, ki podnevi svetijo le s pomočjo LED diod, ponoči pa to vlogo prevzamejo dinamična ksenonska svetila. LED tehnika v celoti sestavlja tudi zadnje luči, ki z valovito potezo dajejo avtu nezgrešljiv pečat. Bok pa zaznamujejo proti zadku hitro vzpenjajoča se bočna linija, izdatna mera kroma okoli bočnih stekel in v C stebriček skriti kljuki, zaradi tega deluje kot kupe.

Foto: Žurnal24

 

Znotraj več prostora in opreme, presežkov manj
Največji napredek v primerjavi s predhodnico je bil narejen pri materialih in ergonomiji, v primerjavi z ostalimi alfami je novinka najbolj napredovala pri ekskluzivnosti, ki jo pričarajo samosvoje oblikovana stikala in obloge notranjosti, skoraj do črte pa so se oblikovalci tudi držali pravila in giulietti vtisnili na pogled in otip drugačna stikala kot pri ostalih hišnih izdelkih. Tako so enake ostale le nekatere tipke na volanu in obvolanske ročice, vse ostalo je novo in drugačno. Nekoliko samosvoja je le avdio naprava, ki zavzema osrednjo pozicijo na sredinski konzoli, ki ima nekaj nedoslednosti predvsem pri tipkah prednastavljenih radijskih postaj.

Opreme je v primeru paketa distinctive na pretek, in sicer kupec dobi vse od dvopodročne klime, ESC sistema, zmogljivega audio sistema, Blue&me, sistem start&stop, tempomat in in prilagodljivo podvozje D.N.A. Testnemu vozilu pa je bil dodan še sport paket, ki prinaša še poudarjene šive na volanu in prestavni ročici, znižano podvozje, aluminijaste stopalke, ohišja ogledal v krom videzu, zavorne čeljusti pa so dobile rdečo prevleko. S seznama doplačil je prišlo še delno usnjeno oblazinjenje in navigacijska naprava ter dvojno strešno okno. To ceno sicer občutno dvigne, ampak ne toliko, kolikor pri podobno veliki nemški konkurenci, kamor spadajo audi A3, BMW serije 1 in podobni. Nekoliko slabše se odreže le volanski obroč, ki je preveč plastičen, občutno premalo pa je še vedno odlagalnih površin.

Foto: Žurnal24 Alfa romeo giulietta

 

V drugi vrsti se glede na zunanje mere sedi dokaj udobno, čeprav je veliko odvisno od potreb spredaj sedečih. Prtljažnik je glede na vse pričakovan in meri 350 litrov, zaradi visoko postavljene in nekoliko ozke odprtine pa je nalaganje vsaj malo oteženo.

Všečna DNA in zmogljiv dvolitrski dizel

V nosu se je vrtel dvolitrski dizel, ki je glede na moč in športno poslanstvo logična izbira, še posebej, če želite kilometre nabirati bolj ekonomično. Motor je na mestu sicer dobro slišen, ni pa med vožnjo nikoli moteč. Moči je več kot dovolj, je pa res, da športni program odzivnost motorja občutno izboljša, saj dovoljuje tudi kratkotrajno overboost funkcijo. Drugače moč nabira bolj zvezno, poraba pa niha manj, kot smo pričakovali, saj se pri povsem umirjeni vožnji ustali pri okoli sedmih litrih, priganjanje pa jo pomakne k devetim. Ekološkosti v prid je dodan tudi sistem start&stop, ki deluje komaj zaznavno in dovolj zanesljivo.

Sistem D.N.A. sicer že poznamo iz manjšega mita, v giulietti pa pride še bolj do izraza. Deluje tako, da voznik prek stikala na dnu armaturne plošče izbira program delovanja motorja, menjalnika, zavornega sistema in krmilnega mehanizma. Posledično da avtu dva zelo različna značaja, celoto pa zaokroži še elektronski diferencial z omejeno stopnjo zdrsa Q2. Slednji je dobro občuten pri hitreje prevoženih zaprtih ovinkih, ko se avto veliko bolje lepi na podlago, in dovoljuje višje vstopne in izstopne hitrosti, pozdravljamo pa dejstvo, da je serijski pri vseh različicah.

Zavore dobro pojenjajo tudi pri večjih obremenitvah. Šeststopenjski ročni menjalnik zgodbi, ki jo piše giulietta, dobro sledi, čeprav smo prestavljali tudi že hitrejše izdelke. Glede na vse tehnične pritikline bi se testnemu vozilu zelo lepo podala avtomatika z dvojno sklopko, ki jo bo dobila nekoliko kasneje.    

Podatki o vozilu: (Alfa Romeo giulietta 2,0 JTDm 16v 170 distinctive)

Motor: 1.956 cm3
Vrsta:  vrstni štirivaljni dizelski
Moč: 125 kW (170 KM)/4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 350 Nm/ pri 1.750 vrtljajih na minuto
Poraba: 9,0 litra/100 km, 124 g CO2/km
Zmogljivosti: 218 km/h, 8,0 sekunde od 0–100 km/h
Cena: 23.990/30.672 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.