Originalna vespa je prišla na ceste 1946, v takratni razrušeni in obubožani Evropi pa je bila izjemno prevozno sredstvo za milijone ljudi. Po lani predstavljenem prototipu so pri Piaggiu za letošnji milanski sejem pripravili serijsko vespo 946, ki se po obliki zelo navezuje na 66 let stari original.
Ima pa dvokolesnik veliko modernih lastnosti, med drugim je opremljen z LED svetili, LCD zaslonom, ima ABS in sistem za nadzor zdrsa pogonskega kolesa.
Poganja jo trivaljnik s prostornino 125 kubičnih centimetrov, ki da je 30-odstotkov bolj učinkovit od predhodnika, ima pa tudi 10 odstotkov več navora. Njegova največja moč je 8 kW (11 KM), emisije so sklatene za 30 odstotkov. Med inovacijskimi prijemi je tudi aluminijasti okvir, ki zelo zmanjša skupno maso.
Novo 946 boste na cesti najlažje prepoznali po bananastem sedežu, zaradi česar pa vespa pod njim nima več prtljažnika za čelado.
Poganja jo 125 ccm "trivaljnik".<br /><br />wauuuu.<br /><br />Dobro opravljeno delo pisca.