Vzburljiva reklama za novo linijo tovornjakov znamke Volvo je bila posneta na Hrvaškem na viaduktu Kotezi. Drugje Volvo ni dobil dovoljenja za snemanje.
Zvezda spota je 23-letna Američanka Faith Dickey, ki je med vzporedno vožnjo dveh 18-kolesnih tovornjakov hodila po vrvi, ki je povezovala obe vozili. Reklamni spot je postal svetovna spletna uspešnica, Američanka pa se je podviga spomnila v intervjuju za hrvaško avtomobilsko revijo Autoklub.
Akrobatka, ki si lasti rekord za najdaljšo hojo po žici, je dejala, da je bil to zagotovo eden od najtežjih izzivov v njeni karieri. "Hoja je bila povsem nepredvidljiva. Za nameček nisem bila zavarovana, tvegala sem življenje," je dejala Američanka, ki ji je največ težav pri držanju ravnotežja povzročal bočni veter.
V nevarnost so jo spravljale luknje in neravnine na cesti, a je voznikoma zaupala. "Bila sta fantastična, še posebno ker sta se zanašala le na svoj vid. Nismo uporabljali nikakršnih senzorjev, zagotovo pa jima ni bilo lahko," še pravi zasvojenka z adrenalinom, ki bi v prihodnje podobno točko rada izvedla tudi s pomočjo helikopterjev.
"Za nameček nisem bila zavarovana, tvegala sem življenje"<br /><br />V posnetku se lepo vidi, da se je s klipsno pripela …
tak kot vedno dramatizirate....blah
Norost nima meja !!!