Le Hrvati so ji dovolili tvegati življenje

Mojstrica hoje po najlonski vrvi (ang. slackline), specifične poddiscipline hoje po vrvi, je lani na Hrvaškem snemala reklamo za Volvo, pri čemer je med drvenjem dveh z vrvjo povezanih tovornjakov hodila po vrvi in tako tvegala življenje.
Oglej si celoten članek

Vzburljiva reklama za novo linijo tovornjakov znamke Volvo je bila posneta na Hrvaškem na viaduktu Kotezi. Drugje Volvo ni dobil dovoljenja za snemanje.

Zvezda spota je 23-letna Američanka Faith Dickey, ki je med vzporedno vožnjo dveh 18-kolesnih tovornjakov hodila po vrvi, ki je povezovala obe vozili. Reklamni spot je postal svetovna spletna uspešnica, Američanka pa se je podviga spomnila v intervjuju za hrvaško avtomobilsko revijo Autoklub.

Akrobatka, ki si lasti rekord za najdaljšo hojo po žici, je dejala, da je bil to zagotovo eden od najtežjih izzivov v njeni karieri. "Hoja je bila povsem nepredvidljiva. Za nameček nisem bila zavarovana, tvegala sem življenje," je dejala Američanka, ki ji je največ težav pri držanju ravnotežja povzročal bočni veter.

V nevarnost so jo spravljale luknje in neravnine na cesti, a je voznikoma zaupala. "Bila sta fantastična, še posebno ker sta se zanašala le na svoj vid. Nismo uporabljali nikakršnih senzorjev, zagotovo pa jima ni bilo lahko," še pravi zasvojenka z adrenalinom, ki bi v prihodnje podobno točko rada izvedla tudi s pomočjo helikopterjev.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 20:06 21. September 2012.

    "Za nameček nisem bila zavarovana, tvegala sem življenje"<br /><br />V posnetku se lepo vidi, da se je s klipsno pripela …

  • 16:40 21. September 2012.

    tak kot vedno dramatizirate....blah

  • 16:18 21. September 2012.

    Norost nima meja !!!

Več novic