LBX je najmanjši lexus doslej

Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX
Lexus je predstavil svoj prvi avto B razreda. Nepresenetljivo sodi med križance, ime mu bo LBX.
Oglej si celoten članek

Lexus LBX je bližnji sorodnik velike uspešnice toyote crossover. Znamka skuša s tem ujeti del velikega zanimanja za tovrstne avte, ki imajo širok krog potencialnih kupcev med iskalci premijskega mestnega avta. Doslej so bile v tem razredu najbolj agresivne nemške in švedska premijske znamke, zdaj so se Japonci odločili pristaviti svoj lonček. LBX bo namenjen predvsem evropskih kupcem.

Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX

Lexus je znan po zanimivih kraticah in LBX ni nič drugačen: Lexus Break Crossover. Trdijo torej, da bo prebojen. Postavljen je na znano TNGA-B platformo, ki omogoča veliko prilagajanja. Za novinca so jo podaljšali za dva centimetra in razširili kolotek. LBX bo tako dolg 4,19 metra, medosje bo merilo 2,58 metra. Vseeno bo to najmanjši serijski lexus doslje, danes upokojena kombilimuzina CT je bila precej daljša. Prtljažnik meri 332 litrov, skupna masa avta je 1.280 kilogramov.

Glede pogona ni skrivalnic, saj je en sam. Gre za znani hibrid z 1,5-litrskim trivaljnim in termično zelo učinkovitim bencinskim motorjem. Skupaj bo imel pogonski sklop z dodanim elektromotorjem 100 kW (136 KM). Zanimiva je baterija za elektromotor, saj so uporabili nikelj-metal-hidridno tehnologijo. Trdijo, da omogoča precej večjo energijsko gostoto od klasične litij-ionske baterije. Avto lahko zato precej dlje vozi v električnem režimu. LBX naj bi imel zelo nizko porabo bencina, glede emisij CO2 obljubljajo sploh najboljši rezultat med konkurenco. 

Foto: Lexus Lexus LBX Foto: Lexus Lexus LBX

Od konkurentov in tudi od toyotinega yarisa cross se bo ločil po precej bolj poudarjanju počutju med vožnjo. Precej bo izboljšana izolacija, v primerjavi s Toyotinim modelom so tudi spremenili nekatere sestavne dele, da bi povzročali manj hrupa. Prilagodili so podvozje, ki je v skladu s filozofijo znamke bolj športno naravnano, zelo so se posvetili tudi stabilnosti karoserije v ovinkih.

Znotraj bo sedenje nižje kot v tipičnem križancu, še en bolj dinamični vidik. Za glavne funckije so fizična stikala. Osrednji zaslon bo imel diagonalo z 9,8 palca širine, voznik pa bo imel pred seboj digitalni 12,3-palčni zaslon. Pri Lexusu govorijo o štirih različnih 'atmosferah', torej tipih opreme, ki se med seboj ločijo po izbranih materialih in barvah. Obljubljajo tudi izdaten paket vseh najsodobnejših asistenčih sistemov.

Napovedali so že različico z dodatnim elektromotorjem na zadnji osi in s tem štirikolesno gnanega LBX. Cena za lexus LBX se bo začela pri okoli 40 tisoč evrih, so izvedeli pri Autocarju. Prve dobave napovedujejo za prvo četrtletje 2024.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.