Oblikovne spremembe se odražajo predvsem spredaj, kjer je preoblikovana trapezasta maska »A-shape«, bolj vitki pa so postali tudi žarometi, ki so v vsakem primeru opremljeni z led dnevnimi lučmi. Tudi preoblikovane zadnje luči delujejo povsem v tehniki led, zunanjo podobo pa zaokrožujejo še nova kolesna platišča in štiri nove barve karoserije.
Podobne spremembe kot »običajni« kupeji in kabrioleti razreda E je doživel tudi mišičasti mercedes-AMG E53 4matic+, seveda prav tako v kabrioletni in kupejevski izvedbi.
Prenova je vsem različicam prinesla tudi novi inteligentni volanski obroč s kapacitivno tehniko, izboljšan je tudi infozabavni sistem MBUX, dodane pa so tudi določene varnostne funkcije.
Prevladuje 48-voltna tehnika
Pod motornimi pokrovi prevladuje 48-voltna hibridna tehnika, ki poleg funkcionalnosti integriranega starterja-generatorja zagotavlja 15 kilovatov dodatne moči in 180 njutonmetrov dodatnega navora, ki prideta do izraza predvsem med pospeševanji. Med motorji izstopata predvsem najmočnejši 195-kilovatni turbodizelski štirivaljnik OM 645 M, ki so ga opremili s integriranim starterjem-generatorjem, prav tako pa tudi turbobencinski vrstni šestvalnik z močjo 170 kilovatov.
Tudi 320-kilovatni 3-litrski šestvaljnik v mercedesu-AMG E 53 4matic+ je postal vrstni, s čimer je Daimler v razredu E popolnoma opustil motorje V6. V tem modelu sicer deluje v kombinaciji z integriranim starterjem-generatorjem z močjo 16 kilovatov in navorom 250 njutonmetrov.