O novincu, ki ga bo Fiat proizvajal v Kragujevcu, izvažal pa tudi v ZDA, je pisal tudi New York Times, ki pa novinca ne povezuje z neuspešnim srbskim projektom Jugo Amerika. Fiat 500 L bo na ameriško tržišče prišel leta 2013, prodajal pa se bo pod značko Chryslerja, ki je v večinski lasti Fiata (58 odstotkov).
Projekt Juga imajo v ZDA še vedno za enega bolj smešnih in je sinonim za številne šale, znašel se je tudi na naslovnici knjige z naslovom Najslabši avtomobil v zgodovini. Američani se v primeru Fiatovega novinca z zgodovino tovarne ne obremenjujejo, bolj se posvečajo gospodarski situaciji, krizi v avtomobilski industriji v Evropi in novim možnim dobičkonosnim navezam Chryslerja, ki si je vsaj na ameriških tleh skoraj popolnoma opomogel. Lani so beležili kar 36-odstotno rast. Pišejo tudi o navezi PSA Peugeot Citröen in avtomobilskega koncerna General Motors (GM), ki sta sklenila novo strateško partnerstvo. Predsednik uprave Philippe Varin je napovedal, da PSA ne izključuje nakupa deleža GM.
Kragujevac spet v New York Timesu
Fiat je v Ženevi pompozno predstavil novi model 500 L, ki ga bodo proizvajali v nekdanjih obratih Zastave v Kragujevcu v Srbiji in izvažali v ZDA. V Ženevi je novinca ob spremstvu številnih srbskih novinarjev razkril srbski premier Boris Tadić, zgodba pa odmeva tudi v ameriških medijih.