Kje drugje kot onkraj luže je zrasla ideja o dvokolesu, ki bi združeval lastnosti običajnega kolesa in stepper naprave. In če zraven dodamo še vizualno privlačen porisan videz čoperskega cruiserja, potem so pogledi mimoidočih na preznojenega voznika, ki namesto pedal stoje stopica po dveh širokih deskah, zagotovljeni.
Preizkusili smo izdelek proizvajalca 3G, ki je pri nastajanju sodeloval s tajvanskim proizvajalcem koles Ideal Bike. Nanj so namestili Shimanov menjalnik acera z osmimi prestavami in ustrezno prilagodili pogonski del. Pnevmatiki sta kajpak masivni, pri čemer je sprednja precej večja za lažje lovljenje ravnotežja.
Vožnja s stepper bikeom je težka le na prvi pogled, saj kolesar (ali kako bi ga že imenovali) hitro ulovi ravnotežje, ki pa ga je vseeno težje loviti kot sede na običajnem kolesu. Najtežji je start, ki ga je potrebno brez izjeme izvesti v nizki prestavi, nato pa počasi, druga, tretja in tako naprej. V osmi kolo že kar pelje, voznik pa kar konkretno sopiha, poraba energije in delo nožnih in ročnih mišic pa je neprimerno višja od običajnega kolesa. V pomoč je po višini nastavljivo krmilo.
Na kakšne hujše klance pa raje pozabite, razen če sodite med tiste zagnance, ki na običajnem kolesu na Krvavec zlezejo prej kot v eni uri. Že nekaj kilometrov ravnine bo povsem dovolj za prijetno utrujen občutek v nogah. Zaradi karakteristih kolesa pa smo se med preizkusnimi vožnjami raje držali stran od prometnic, saj je širše in manj stabilno, pa še koncentracijo voznikov bi utegnila motiti nenavadna pojava pred njimi. Tudi sicer je jasno, da stepper bike spada bolj na kolesarske steze mest, kjer je na voljo tudi več parov oči. Bodimo realni, pri tem stepper biku gre v veliki meri za trendovski izdelek, ki pa je obenem tudi uporaben.
Uvoznik za slovenski trg 3G stepper bike trži po ceni 550 evrov.