PLUSI, MINUSI: |
Plus: oblika, podvozje, prostornost, preglednost, prilagodljivost, sedenje Minus: ni potovalnega računalnika, volan ni nastavljiv po globini, klimatska naprava |
Udobje ni vse
Notranjost je že bolj korejska: za avto tega cenovnega razreda so materiali v kokpitu kanček
preveč plastični, pogrešali pa smo tudi bolj ergonomično in logično ureditev voznikovega delovnega
prostora. Nad opremo se res ne gre pritoževati, tudi usnjeno oblazinjenje prispeva k dobrem
počutju, a v morju stikal in zaslonov vlada zmeda. Izdelava bi lahko bili natančnejša, prestavna
ročica skače in tudi gumb za sekvenčni način pretikanja ni najbolj posrečen. Volan je premehak,
zaradi plastičnega dodatka pa je tudi oprijem včasih bolj spolzek. Se pa v rextonu res udobno sedi,
prostora in odlagalnih površin ne primanjkuje, zgledna pa sta tudi prilagodljivost in
preglednost.
2,7-litrski dizelski agregat z vbrizgom goriva po skupnem vodu tretje generacije in elektronsko krmiljenim variabilnim turbopuhalom prepriča s prožnostjo in močjo, ki jo na cesto prenaša s pomočjo zelo povprečnega petstopenjskega avtomatskega menjalnika. Z mehko vzmetenim podvozjem, ki udobno blaži nepravilnosti cestišča, in štirikolesnim pogonom (40:60) mu teren ni neznanka. Je pa tale rexton posebne vrste tič: če niste ravno pikolovski, vas bo morda prepričal.