Hyundai tucson je globalno eden najbolj uspešnih modelov znamke, kompaktni križanec je zelo priljubljen tudi v Sloveniji, še posebej v zadnji, dobra tri leta stari aktualni generaciji. Samo lani si je novo registracijo pri nas nadelo skoraj 800 primerkov. V svojem razredu je zaostajal le za VW tiguanom in škoda kodiaqom.
Zdaj so ga nekoliko posodobili, tako da bo lahko ostal konkurenčen. Pozorno oko bo zunaj opazilo nekoliko drugačen prednji izgled, ki sicer ohranja značilno LED osvetljavo, a skupaj z odbijačem in masko v nekoliko posodobljeni izvedbi, ki deluje manj ekstravagantno. Zadaj je drugačen odbijač. Kot je običajno, so dodali nove barve in spremenili platišča.
Več novosti pa je v notranjosti. Začne se že z volanom, ki je povsem nov in je namesto štirih krakov prešel na tri. Tako kot smo opazili že pri modelih ioniq, nima več logotipa.
Močno posodobljen je voznikov prostor z osrednjo konzolo. Informacije zdaj prihajajo prek enovitega dvojnega zakrivljenega zaslona, vsak del meri po 12,3 palca. Menjalnik je zdaj na obvolanski palici in ne več na sredinskem grebenu, posledično so povsem spremenili tudi sredinski del z naslonom in dodatnim prostorom za telefon, pijačo in druge drobnarije. Zračne reže so po novem nekoliko nižje.
Povsem spremenjeno je upravljanje s klimatsko napravo in z audio sistemom. Povedano na kratko, Hyundai se je vrnil k fizičnim gumbom.
Za primerjavo sta spodaj fotografiji novega in dosedanjega tucsona.
Ena pomembnih novosti je možnost posodabljanja tucsona na daljavo (OTA), tako da bo še dolgo ohranil korak s sodobno in prihajajočo tehnologijo. Posodobitev je bila deležna tudi povezljivost s telefonom, USB-C je postal standard. Avto bo čez nekaj mesecev omogočal uporabo prek digitalnega ključa, tako da bo klasični ključ lahko postal preteklost.
Tucson se lahko pohvali tudi z matričnimi žarometi, varnostni sistemi pa so posodobljeni z zadnjo generacijo hišnih tehnologij, med drugim z asistentom za vožnjo v vetru.
Pri motorjih so spremembe kozmetične, ostajajo pri ponudbi mehkih, pravih in priključnih hibridov. Slednji so pridobili drugo generacijo tehnologije "geofencing", ko avto znotraj brezemisijskih con samodejno preklopi na električni pogon. Priključni hibrid je po novem na voljo tudi zgolj s prednjim pogonom.
Za Evropo tucsona izdelujejo na Češkem.