Korando za nov začetek

Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando
Ssangyong se pod okriljem indijskega lastnika (Mahindre) vrača s športnim mestnim terenskim vozilom korando. Cene za slovenski trg se začnejo pri 24.490 evrih, uvoznik pa računa, da bo v letu 2012 prodal sto vozil.
Oglej si celoten članek

Korando stavi na dinamične športne linije, ki so jih zarisali pri slavnem italijanskem oblikovalskem studiu Giugaro, in preprosto notranjost. Vozilo naj bi predstavljalo zgolj začetek, saj je že napovedan prihod še manjšega športnega terenca.

Ena stopnja opreme, a ta najvišja
V dolžino meri 4,4 metra, velikost prtljažnega prostora zajema od 404 do 738 litrov, oblikovno je prilagojen evropskemu okusu, uvoznik pa je ocenil, da je za slovenski trg dovolj en nivo opreme, a je ta najbogatejši DLX, s čimer bodo zadovoljili vse potrebe kupcev. Poleg varnostne opreme, ki med drugim obsega ESP in šest varnostnih blazin, bodo kupci na seznamu opreme našli še tempomat, ogrevana sprednja sedeža, parkirna tipala zadaj, samodejno klimatsko napravo, 17-palčna platišča ...

Foto: Gregor Prebil Ssangyong Korando Dva menjalnika, en motor
Menjalnika sta dva, ročni šeststopenjski, za doplačilo v višini 2.300 evrov pa je na voljo še šeststopenjski samodejni menjalnik. Motor je le en, in sicer 2,0-litrski dizelski štirivaljnik z največjo močjo 129 kilovatov (175 KM). Serijsko je na voljo stalni štirikolesni pogon, ki prepoznava razmere na cesti in prilagaja prenos moči na posamezna kolesa. Omogoča tudi vklop zapore sredinskega diferenciala za porazdelitev moči v razmerju 50:50.

Petvratni športni terenec pri nas stane najmanj 24.490 evrov, vozilo s samodejnim menjalnikom pa 26.790 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.