Korak bližje samodejni vožnji

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S
Mercedes-benz je predstavil svojega zastavonošo. Novemu razredu S je namenil šov, ki so ga priredili kar v hangarju letal airbus, s katerimi želijo primerjati novo luksuzno limuzino.
Oglej si celoten članek

Zunanjost avtomobila je skreiral glavni hišni oblikovalec, Slovenec Robert Lešnik, posebnež pa je tudi zaradi kopice novih tehnoloških bonbončkov, ki so nas še za korak približali samodejni vožnji. Cene se v Nemčiji začnejo pod 80 tisoč evri.

NE SPREGLEJTE: ROBERT LEŠNIK ZA ŽURNAL24 TUDI O NOVEM RAZREDU S

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Nova, bolj dinamična zunanjost prinaša večjo masko (še enkrat večjo od predhodnika), izboljšano aerodinamiko (količnik zračnega upora je le 0,24, pri različici S300 bluetec hybrid pa celo 0,23), klasične žarnice so v popolnosti zamenjala LED-svetila.

Novi razred S, ki starega zamenjuje po osmih letih, nadomešča tudi luksuzno znamko Maybach, zato se ne gre čuditi, da ima osnovna različica razreda S podaljšano medosno razdaljo, hkrati pa so zunanje dimenzije večje v vse smeri. V dolžino meri 5.116 milimetrov, v širino 1.899 milimetrov, v višino pa 1.496 milimetrov. Medosna razdalja pri klasičnem modelu je 3.055 milimetrov, pri podaljšani različici pa v dolžino meri 5.246 milimetrov, medosna razdalja pa 3.165 milimetrov.

Luksuza na pretek

Znotraj je vse podrejeno udobju potovanja. Foteljsko udobje bodo občutili tako potnika na sprednjih sedežih kot potniki na zadnji klopi, ki je najbolj razkošna do zdaj, hrbtni del sedežev zadaj pa je mogoče nagniti do kota 43,5 stopinje. Za razvajanje potnikov so v Stuttgartu poskrbeli z gretjem, hlajenjem in masažo sedežev, različnimi naslonjali za roke, ki jih je mogoče celo ogrevati, iz klimatske naprave pa prihaja odišavljen zrak.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Še bolj kot po udobju pa bo nova mercedesova admiralska ladja nemir med ponudnike luksuznih vozil vnesla z novimi tehnologijami (night view assist plus, active parking assist, active lane keeping assist, distronic plus, brake assist plus, pre-safe brake, magic body control ... ). Avtomobil zaradi številnih radarjev, senzorjev in tehnologij po cesti vozi sam skoraj sam, za varnost pa skrbijo tudi številne varnostne blazine, vključno z zračno blazino, vgrajeno v varnostni pas na zadnji klopi, ki se sproži v primeru čelnega trka.

Porabo oklestili na 4,4 litra

Pri izdelavi so uporabili lahke materiale, delež aluminija je dosegel 50 odstotkov. Masa, nižja od dveh ton, je ob novih tehnologijah bistveno pripomogla tako k boljšim voznim lastnostim kot nižji porabi, ki so jo v primeru različice S 300 bluetec hybrid, ki za pogon uporablja kombinacijo 2,1-litrskega dizla in elektromotorja (skupna moč je 150 kilovatov), oklestili na le 4,4 litra, s prihodom modela S 500 plug-in hybrid pa naj bi porabo spustili celo pod štiri litre!

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred S Motorno paleto sicer sestavljajo različice S350 bluetec s 3,0-litrskim V6 dizelskim agregatom s 190 kW/258KM in 620 Nm navora (pospešek od 0 do 100 km/h v 6,8 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, povprečna poraba je 5,5 l/100 km, emisije CO2 146–148 gramov na kilometer). Model S500 ima 4,7-litrski V8 bencinski motor s 335 kW/455KM in 700 Nm navora (pospešek od 0 do do 100 km/h v 4,8 sekunde, najvišja hitrost 250 km/h, poraba 8,6 l/100 km, emisije CO2 199 g/km). Hibridni S400 hybrid kombinira 3,5-litrski V6 motor s 225 kW/306KM in elektromotor (pospešek od 0 do 100 km/h v 6,83 sekunde, najvišja hitrost je 250 km/h, poraba 6,3 l/100 km, emisije CO2 147 g/km). Hibridni S300 bluetec hybrid kombinira dizelski agregat s 150 kW/204KM in elektromotor (pospešek od 0 do 100 km/h v 7,6 sekunde, najvišja hitrost 240 km/h, poraba 4,4 l/100 km, emisije CO2 115 g/km).

Pri nas bo novinec na voljo jeseni, znane pa so že cene za nemški trg:

S350 bluetec, 258 KM, 79.789,50 evra
S400 hybrid, 306 KM, 85.204 evrov
S500, 455KM, 104.601 evrov
S350 bluetec lang, 85.323 evrov
S400 hybrid lang, 91.094,50 evra
S500 lang, 107.635,50 evra

* cena za S300 bluetec hybrid še ni objavljena.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 23:48 16. Maj 2013.

    ja pozna se da je Lešnik bil dolgo pri kii. Seveda pa se avta ne bi branil.

  • 11:59 16. Maj 2013.

    Pod kakimi pogoji ima porabo 4.4 litra / 100 km? Pri nas verjetno tudi pri vožnji po avtocesti v skladu …

  • 10:09 16. Maj 2013.

    CLA mu je ratal v nulo, kaj pa so delali pri novem E-ju in tem S-u, pa ne vem. To …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.