Kopica otrok? Kar v "senik" z njimi!

Foto: Andrej Leban Renault scenic Foto: Andrej Leban Renault scenic Foto: Andrej Leban Renault scenic Foto: Andrej Leban Renault scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic Foto: SAA Renault grand scenic
Renault grand scenic je še vedno zimzelena izbira za vse z družino, ki zase potrebuje več prostora. Mestoma je že malce zastarel, a ga blizu vrha še vedno držita sodoben motor in praktičnost.
Oglej si celoten članek

Renault scenic je bil pred desetletjem in pol nesporni vladar razreda srednje velikih enoprostorcev, saj je količil standarde za družinske prevoznike. Praktičnosti do danes ni izgubil, z vsako generacijo jo je le še nadgrajeval. Na vse bolj bojevito in premišljeno konkurenco je odgovarjal z novimi tehnologijami, varčnejšimi motorji in še več uporabnosti.

Danes, ko enoprostorci že tako izgubljajo na priljubljenosti na račun križancev, scenic morda ne postavlja več novih mejnikov, a tisto kar ponuja je še vedno vse prej kot slabo in izpolnjuje skorjda vsa pričakovanja (velike) družine. Ker je na trgu že šesto leto, aktualna generacija scenica že tudi visoko kotira na seznamih pri izbiri rabljenega vozila, ko želita partnerja zadovoljiti potrebe naraščanja števila družinskih članov. Razlog za kratko druženje s 7-sedežnim grand scenicom je bil prav praktičen preizkus uporabnosti v navezi z zmogljivim 1,6-litrskem dizlom. 

Osnova dobra, detajli pa že "pase"

Postavim se v vlogo očeta in všeč mi je bo dober položaj za volanom, še bolj pa odziven dizel. Po začetem obotavljanju se rad zavrti in z nalepko "energy" tudi ni požrešen ter kot tak pomeni najbolj logično izbiro s seznama. Gotovo bodo očetom všeč mehki materiali, spodobna kakovost izdelave in digitalni pristop k merilnikom. Je pa tudi res, da z napredkom v grafiki, ki so ga prinesli tablični računalniki in pametni telefoni zadnjih let, prikazovalniki ne delujejo več moderno. To je še posebej vidno pri grafiki integrirane Tom Tomove navigacijske naprave. Tudi tisti upravljalnik vmesnika med sedežema potrebuje osvežitev v smislu večje intuitivnosti uporabe.

V koži matere sem cenil preglednost iz skoraj 4,6 metra dolgega vozila in pomoč opcijske kamere pri parkiranju, a scenic še nima možnosti samodejnega načina parkiranja, ki ga starši v konkurentih že s pridom uporabljajo. Morda utegne mlado mamico tudi zmotiti, da sopotnikov sedež nima isofix pritrdišč za primer transporta lupinice, je pa zelo zgledno poskrbljeno za potnike druge vrste. Varnostni pas na srednjem sedežu je premišljeno dovolj dolg za pripenjanje otroškega sedeža, kar ni tako običajna praksa pri avtomobilih. Sedeži so vzdolžno pomični, seveda je mogoče nastavljati tudi naklon.

Tako trije otroci kot odrasli imajo veliko prostora, ogromno je prostorčkov in skrivališč za predmete. Ker je bil testni avto opremljen z Bose avdio sistemom, je pokazal, da zna biti na poti zelo zabavno in glasno, zaradi posebne edicije dodatne opreme je tudi njegov zunanji in notranji videz nekoliko dinamičnejši in kot tak vpadljivejši kljub iztekajočemu se dizajnu.

Foto: SAA Renault grand scenic V grand scenicu je v primerjavi z manšim in 940 evrov cenejšim scenicom na voljo tudi precej večji prtljažnik, ki bo do zadnjega kotička napolnjen kvečjemu pred odhodom na dopust. V primeru dodatnih dveh sedežev (650 evrov) je potrebnega nekaj kompromisa s prostorom, prideta pa prav, če poleg "ta naših" peljemo na krajši izlet ali tekmo še "ta sosedove." Družine s štirimi ali petimi otroci namreč za vsakdanjo rabo vseeno potrebujejo večje prevozno sredstvo od scenica.

Ena najboljših plati avta je, da so sedeži druge vrste tudi povsem odstranljivi. Staršema tako lahko še hitreje pade na pamet, da se za nekaj dni poslovita od "težkih" pamžev, v avto naložita kolesi ali pa si napravita zasilno bivališče ter se odpravita na roadtrip. Da, scenic ostaja družinsko vsestranski, kar za dandanes tako moderne križance ni nujno samoumevno.

Podatki o testnem vozilu (renault grand scenic bose edition, dCi 130 energy)

Motor: 1.598 ccm, 96 kW/130 KM, 320 Nm pri 1.750 vrt./min
Zmogljivosti: 195 km/h, 10,9 sek od 0 do 100 km/h
Povprečna poraba: 5,7 litra/ 100 km, 114 g CO2
Prtljažnik: 200-564-2000 litrov
Cena: 26.780 €, testni 26.865 €
Konkurentje: ford s-max, peugeot 5008, opel zafira tourer, citroën C4 grand picasso ...

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.