Koleos pelje po drznejši poti

Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos Foto: Andrej Leban Renault koleos
Renault koleos je z novim obrazom in polno mero opreme postal zelo zanimiva alternativa za tiste, ki od kompaktnih suvov zahtevajo več kot le šminkiranje.
Oglej si celoten članek

Pred tremi leti je koleos kot prvi tovrstni model znamke dokaj ambiciozno vstopil na trg športnih terencev, vendar je bil mlačen videz ena od tistih poglavitnih ovir, ki mu je predvsem v Evropi preprečevala boljše rezultate. Zato ne preseneča, da se je prenova avtomobila, ki ga še naprej izdelujejo v Južni Koreji, dotaknila zlasti spornega nosu. Enodelna maska je sedaj zašiljena v modnem 3D jeziku, z veliko odprtino za zrak in kromiranimi letvicami pa odslej deluje veliko prepričljivejše. K prefinjenosti doda tudi nov pogled ožjih in skladno zaobljenih žarometov, smerniki v ogledalih so dodaten detajl modernega oblikovalskega jezika. Bok in zadnji del ostajata nespremenjena.

Znotraj voznika pozdravi nov in prijaznejši volan, ki ga dopolnjuje sveža podoba merilnikov, masivna ročica ročnega menjalnika lepo teče med prestavami. Sedalni del je prekratek, občutek na sedežih le povprečen. Je pa avtomobil izza volana pregleden, vstopanje je enostavno, tudi po zaslugi brezstičnega vstopanja in zagona motorja. Rokovanje s pomagali ne povzroča težav, bi pa lahko bil precej bolj enostaven in z manj gumbi vmesnik med sedežema, s katerim nadziramo infotainment sistem.

Osnovna oprema dynamique je sicer nadpovprečno bogata; poleg 17-palčnih platišč velja omeniti dvopodročno klimatsko napravo, samodejno ročno zavoro, Tom Tomovo navigacijsko napravo, zatemnjena zadnja stekla … Dober vtis zbijajo malenkosti, kot so neosvetljena ogledala v senčnikih ali nesamozatemnitveno vzvratno ogledalo, ki so šele del dražjega paketa privilege. 70 litrov odlagalnih mest je dovolj za najbolj zahtevne.

Foto: Andrej Leban Renault koleos Prostornost zadnje klopi in tudi le 450-litrskega prtljažnika je le povprečna, bolje se avto izkaže po prilagodljivosti. Deljena zadnja vrata omogočajo enostavno nalaganje manjših kosov prtljage in nudijo uporabno polico pri težjih predmetih, zaradi možnosti podiranja naslonjala sovoznikovega sedeža pa gredo v avtomobil zelo dolgi kosi.

Hitri pospeški, nadpovprečen pogon

127-kilovatni dizel na cesti ne deluje tako prepričljivo, kot na papirju, očitna je začetna turboluknja. Je pa ob pritisku na plin avtomobil zelo hiter. Poraba na testu je bila s 7,8 litra znotraj pričakovanj. Prenovljeno podvozje se zdaj obnaša zanesljivejše, čeprav po dinamiki še zaostaja za tekmeci, kot sta VW tiguano ali ford kuga.

Plus koleosa je razmeroma zmogljiv 4x4 pogon, pod katerim je podpisan Nissan. Omogoča tri režime delovanja, za najbolj zahtevne gozdne poti ga je mogoče zakleniti v razmerju 50:50, uporabno serijsko pomagalo je tudi funkcija plazenja. Kratki previsi, 19 centimetrov oddaljenosti od tal in kratka prestavna razmerja nižjih prestav avtu zagotavljajo domačnost izven asfalta.

Za konec: koleos ni več grdi raček v razredu. Že znana funkcionalnost je zdaj tudi oblikovno všečna. To, da ne bo nikoli v ospredju po prodajnih številkah, je za marsikoga dodaten plus ob že tako ugodnem razmerju med dobljenim in ceno, ki je kljub nekaj dodatne opreme s 29.480 evri ostala pod psihološko mejo in primerljiva kii sportage ali hyundaiu ix35.

PODATKI O VOZILU (Renault koleos dCi 175 4x4)

Motor: štirivaljni, dizelski
Prostornina: 1.995 ccm
Moč: 127 kW/175 KM pri 3.750 vrtljajih
Navor: 320 Nm med 1.750 in 2.500 vrtljaji na minuto
Zmogljivosti: 191 km/h, 9,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Poraba: 7,8 litra na 100 km, 166 g CO2/km
Mere (v mm) (D x Š x V): 4.520 x 1.855 x 1.705, medosna razdalja 2.690
Prtljažnik: 450 litrov
Cena: 27.800 evrov (osnovni), 29.480 evrov (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.