Ko AMG preklopi na elektriko

Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS
Mercedes je pokazal AMG različico EQS limuzine. Da, AMG se seli v svet elektrike.
Oglej si celoten članek

Divizija AMG ima v Mercedesovi družini posebno mesto. Od nekdanjega neodvisnega predelovalca v delavnicah v Affalterbachu za potrebe motošporta so se razvili in skozi leta postali sestavni del slovite znamke, v kateri skrbijo za razvoj in izdelavo najbolj športnih in zmogljivih stvaritev z zvezdo na nosu. S formulo 1 na čelu. Ena od AMG posebnosti do današnjega časa so posebni mojstri, ki posamezen bencinski motor sestavljajo od začetka do konca.

Razkritje Najbolj vroče avtomobilske novosti ta hip

Zdaj so tu novi časi, mojstri za ventile in turbote so postali mojstri za rotorje in navitja. Športnost se danes druži z električnimi avtomobili, ravzoj poteka na povsem novih področjih. Za leto 2025 napovedujejo posebno AMG.EA platformo, ki bo namenjena najbolj zmogljivim Mercedesovim avtomobilom nove dobe.

Hitrost ima v žicah

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ je zmogljiva električna limuzina. Dva električna motorja imata skupno moč 484 kW (658 KM). S posebnim dinamičnim paketom in v RACE programu pa moč narase kar na 560 kW (761 KM) in 1.020 Nm navora. Impresivne številke, ki smo jih še nekaj let nazaj videli le v nekaterih superšportnikih. 

Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS

Več kot petmetrska in 2.600 kilogramov težka limuzina ob takšnem naboju pospeši do sto kilometrov na uro že po 3,4 sekunde, "standardna" različica je počasnejša za 0,4 sekunde. Najvišja hitrost pri dinamičnem paketu je omejena na 250 km/h, pri klasiki pa na 220 km/h. WLTP pravi, da lahko avto prevozi med 526 in 580 kilometrov poti z enim polnjenjem, kar je seveda manj kot standardni EQS, tudi zavoljo nekoliko slabše aerodinamike. Baterija ima 107,8 kWh kapacitete, za pot elektronov pa so uporabili posebno ožičenje, trdijo pri Mercedesu. 

Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG EQS

AMG specifike so podvozje, ki je standardno opremljeno s štirikolesnim volanom, prilagodljivim zračnim vzmetenjem in športnimi sestavnimi deli za večjo trdoživost v zavojih. Specifične so zavore izza 22- ali 21-palčnimi koluti, spredaj kar s šestimi bati, med doplačili je keramika.  

Kaj pa grmenje iz izpuha, po katerem je bil AMG vedno znan? Prehod iz V8 ali celo V12 artilerije v brezslišno elektriko naj bi olajšal AMG Sound Experience. Gre za umetno ustvarjanje zvoka tako izven avta kot v potniški kabini. Odvisno od programa vožnje in želja je na voljo več stopenj in odtenkov bobnenja.

Glede udobja dilem ni, standarden je hyperscreen - zaslon, ki se razprostira čez celotno armaturo, potnike razvaja specifično AMG umetno ali naravno oblazinjenje, veliko je aluminija, rdeče barve in všitkov.

Cena hitre križarke za novodobne hitre magnate še ni znana.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.