Bavarci so predstavili i7 M70 xDrive z dvema električnima pogonskima motorjema in s pospeškom od 0 do 100 km/h v samo 3,5 sekunde. Kljub masi 2689 kilogramov je to najhitrejši in najmočnejši model v električni ponudbi znamke. Pravzaprav ni le najhitrejša serija 7 v ponudbi, ampak je tudi hitrejša od nedavno predstavljenega hibrida BMW XM Label Red.
Povečanje moči in hitrost so dosegli z dvema električnima pogonskima motorjema. Prednji motor zagotavlja 259 KM (193 kW) - tako kot i7 xDrive60 - zadnji motor pa prinaša več kot 50-odstotno povečanje - iz 312 KM (233 kW) do 490 KM (360 kW). Sistemsko moč je kar 485 kilovatov oziroma 660 konjskih moči.
Zahvaljujoč novemu elektromotorju s podvojenimi navitji statorja i7 M70 ne bo zmanjkalo moči pri večjih hitrostih, trdijo pri BMW. V športnem načinu je na razpolago skupni navor 1014 Nm - to velja od speljevanju z mesta s funkcijo launch control. Druga možnost je, da s funkcijo M Sport Boost omogočite, da in največji navor ostane za kratke pospeške.
Skoraj 500 kilometrov dosega
BMW i7 M70 uporablja enako baterijo kot i7 xDrive60 (101,7 kW), BMW-jeva predhodna testiranje pa so pokazala, da je doseg z enim polnjenjem baterije 472 km, kar ni daleč od dosega i7 xDrive60 (509 kilometrov).
Izboljšane so tudi zavore, z modrimi čeljustmi M-Sport. Prvič so pri i7 na voljo visoko zmogljive pnevmatike, a le na 20-palčnih platiščih. V nasprotnem primeru vam bodo na voljo 21-palčna M platišča iz lahke zlitine.
Vozilo v prodajne salone prihaja v drugi polovici leta 2023, izdelovali pa ga bodo v tovarni Dingolfing v Nemčiji, kjer proizvajajo tudi elektromotorje in baterije za i7. Cene bodo objavljene kasneje.
Ta brenermotorwagen bo še bolj gorel!