Kje so meje? Najhitrejši električni BMW do zdaj

Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive
Pri BMW so predstavili električno limuzino s pospeškom super športnikov.
Oglej si celoten članek

Bavarci so predstavili i7 M70 xDrive z dvema električnima pogonskima motorjema in s pospeškom od 0 do 100 km/h v samo 3,5 sekunde. Kljub masi 2689 kilogramov je to najhitrejši in najmočnejši model v električni ponudbi znamke. Pravzaprav ni le najhitrejša serija 7 v ponudbi, ampak je tudi hitrejša od nedavno predstavljenega hibrida BMW XM Label Red.

Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive

Povečanje moči in hitrost so dosegli z dvema električnima pogonskima motorjema. Prednji motor zagotavlja 259 KM (193 kW) - tako kot i7 xDrive60 - zadnji motor pa prinaša več kot 50-odstotno povečanje - iz 312 KM (233 kW) do 490 KM (360 kW). Sistemsko moč je kar 485 kilovatov oziroma 660 konjskih moči.

Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive

Zahvaljujoč novemu elektromotorju s podvojenimi navitji statorja i7 M70 ne bo zmanjkalo moči pri večjih hitrostih, trdijo pri BMW. V športnem načinu je na razpolago skupni navor 1014 Nm - to velja od speljevanju z mesta s funkcijo launch control. Druga možnost je, da s funkcijo M Sport Boost omogočite, da in največji navor ostane za kratke pospeške.

Skoraj 500 kilometrov dosega

BMW i7 M70 uporablja enako baterijo kot i7 xDrive60 (101,7 kW), BMW-jeva predhodna testiranje pa so pokazala, da je doseg z enim polnjenjem baterije 472 km, kar ni daleč od dosega i7 xDrive60 (509 kilometrov).

Foto: BMW BMW i7 M70 xDrive

Izboljšane so tudi zavore, z modrimi čeljustmi M-Sport. Prvič so pri i7 na voljo visoko zmogljive pnevmatike, a le na 20-palčnih platiščih. V nasprotnem primeru vam bodo na voljo 21-palčna M platišča iz lahke zlitine.

Vozilo v prodajne salone prihaja v drugi polovici leta 2023, izdelovali pa ga bodo v tovarni Dingolfing v Nemčiji, kjer proizvajajo tudi elektromotorje in baterije za i7. Cene bodo objavljene kasneje.

dezurni@zurnal24.si
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 05:42 20. April 2023.

    Ta brenermotorwagen bo še bolj gorel!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.