Kitajski Geely z novim modelom coolray v Sloveniji meri zelo visoko

Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray Foto: Geely Geely coolray
Slovenija je prvi trg v Evropski uniji, kjer kitajski Geely začenja svojo pot. Po srednje velikem SUV-ju je zdaj na slovenske ceste zavil povsem novi benskinski model coolray, ki stavi na obliko, tehniko, prostornost in tudi ceno. Že prihodnje leto bo po mnenju distributerja to eden od treh najbolje prodajanih križancev v Sloveniji.
Oglej si celoten članek

Geelyjev konglomerat je ogromen. Stavi na sestrsko navezo z Volvom, ki je v kitajski lasti, zato lahko marsikateri del Volva najdemo tudi v Geelyjevih modelih. Skupina Geely ima poleg Geely Auto in Volvo Cars v lasti tudi znamke Smart, Lynk & Co, ZEEKR, Polestar, Lotus, London Electric Vehicle Company, Farizon, RADAR, in Cao Cao Mobility.

Foto: Geely Geely coolray

Slovenski uvoznik, ki ima v Sloveniji trenutno devet prodajnih salonov in prav toliko serviserjev, pred kratkim je prodajni salon odprl v Kranju, sledijo pa še nekatere nove lokacije po Sloveniji, pravi, da je prednost Geelyja pred drugimi kitajskimi znamkami prav razvejana prodajno-servisna mreža, kot tudi dejstvo, da ne ponujajo zgolj električnih modelov. Povsem novi model, coolray, ki je po odhajajočem atlasu, drugi model v paleti v Sloveniji, ima pod motornim pokrovom bencinski motor, ki je edina izbira.

Foto: Geely Geely coolray

Coolray predstavlja tudi povsem nov oblikovalski slog znamke, ki je zelo športen, na kar nakazuje ogromen strešni spojler na zadku, štirje zaključki izpušne cevi ali pa rdeče športne zavorne na skrite za 18-palčnimi platišči. Pravijo, da v Sloveniji ciljajo prav na vse tipe kupcev, čeprav izzivalna oblika nakazuje, da globalno gledano zelo cilja na mlajše kupce. Še ena posebnost na zunanjosti je posebna sivkina barva, ki se preliva oziroma spreminja in je ena od šestih barv, ki jih je možno izbrati.

Foto: Geely Geely coolray

Po velikosti med B in C SUV razredom

Notranjost je oblikovana moderno, predvsem pa zelo prostorno. Coolray se s 4,38 metra dolžine (2,6 metra medosne razdalje) uvršča med B SUV in C SUV predstavnike. Pri Geelyju pravijo, da v prvi vrsti računajo na kupce v B SUV segmentu, kjer so renault captur, peugeot 2008 in številni drugi modeli, na račun cene in notranje prostornosti pa tudi na kupce C SUV razreda – na primer hyundai kone, VW t-roca, seat atece …

Foto: Geely Geely coolray

Na račun radodarne dolžine, je predvsem veliko prostora na zadnji klopi, presenetljivo pa ga je dovolj tudi v prtljažniku (vrata se odpirajo električno), ki ima volumen 330 litrov. Presenetljivo zato, ker je to slabost večjega atlasa pro, ki je na račun prostornosti na drugi klopi izgubil nekaj litrov v prtljažniku. Pohvalimo lahko tudi odlagalne površine, predvsem spredaj med obema sedežema je ureditev zelo prijetna in uporabna, tako kar zadeva odlagališča za plastenke, kot telefone, ki se polnijo brezžično in drobne predmete.
Potniška kabina je zelo moderna, tudi uporabljeni materiali so na oko in otip prijetni.

Foto: Geely Geely coolray

Ne le coolray: Geely bo ponudil široko paleto avtomobilov

Geely v Slovenijo in v Evropo ne prihaja le s coolrayem, atlas pro se bo počasi poslovil. Znamka namerava predstaviti vrsto avtomobilov, vključno z limuzinami, karavani, križanci in električnimi avtomobili Geely ima ambicije postati celovit igralec na avtomobilskem trgu, ki bo lahko pritegnil širok krog strank. Že letos prihaja SUV C razreda starray (4,67 metra dolžine) in še en povsem električni SUV C razreda, prihodnje leto sledi še priključno-hibridni SUV in večji SUV D razreda (4,88 metra dolžine) in tudi večja limuzina D razreda, ki bo v dolžino merila več kot pet metrov.

Foto: Geely Geely coolray

Notranjost moderna, oprema nadpovprečna

Notranjost je po zgledu na zunanjost zelo športna, tudi športni sedeži so športni, volan je oblečen v usnje, barvita, k temu pripomore tudi ambientalna osvetlitev ponoči in predvsem digitalna. Armaturno ploščo zaznamujeta dva zaslona, 10-25-palčni LCD zaslon instrumentalne plošče in 12,3-palčni zaslon na dotik. Sistemi kot so pametni ključ, elektronska parkirna zavora, ogrevanje sedežev in volanskega obroča, panoramska streha, električno pomični sedeži so samoumevni.

Foto: Geely Geely coolray

Tudi tehnološko v rubriki asistenčni sistemi za pomoč vozniku meri na sam vrh razreda. Prvi vtis je, da je nadpovprečna grafika zaslonov in slika kamer – ima celo 540-stopinjsko panoramsko kamero s slikovnim panoramskim prikazom, ki omogoča celo pogled pod vozilo. Avtomobil ima kar 12 vgrajenih radarjev na sprednjem in zadnjem delu vozila, ki zagotavljajo pomoč pri parkiranju vozila z vseh strani.

Foto: Geely Geely coolray

Agregat je le en, a zmogljiv

Kupci ne bodo imeli težav z izbiro agregata, saj je pod motornim pokrovom le 1,5-litrski štirivaljni motor z močjo 128 kW/172 KM (290 Nm navora) v kombinaciji s samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom z mokro dvojno sklopko, ki moč vedno prenaša le na prednji kolesi. Pospešek od 0 do 100 km/h je 7,6 sekunde. Šibkejšega agregata ne bo.

Foto: Geely Geely modelska paleta

Tudi glede opreme coolrayja ne bo težav, saj je praktično vse vključeno v paket GF s ceno 26.990 evrov. Za doplačilo 1.500 evrov je na voljo tudi oprema GF+, ki prinaša sivkino barvo in posebna 18-palčna platišča.

Garancija na vozilo je štiri leta oziroma 100.000 prevoženih kilometrov. Pri uvozniku ne skrivajo ambicij in pravijo, da želijo biti med tremi prodajno najbolj uspešnimi modeli v B SUV razredu. Letos nameravajo v Sloveniji prodati okoli 300 modelov coolray. Vozila v vseh barvah so na zalogi.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 10

  • 17:09 10. April 2024.

    Ku*** ste eni pametni... Kaj Volvo je pa slučajno dober avto?

  • 10:10 10. April 2024.

    kitajsko sranje...

  • 09:02 10. April 2024.

    Imam občutek,da kitajci sem vozijo tista vozila,ki pri njih že 2 leti stojijo na travnikih,in jih nobeden ne povoha

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.