Nemčija bo končno spet gostila veliko nogometno prvenstvo, kar bodo kot partnerji za oglaševanje izkoristila tudi številna nemška podjetja, med katerimi so najbolj vidni Deutsche Bahn, Deutsche Telekom ali Bitburger. Manjkal pa bo eden ključnih nemških avtomobilskih proizvajalcev Volkswagen.
Volkswagen, ki je bil mobilni partner UEFA med letoma 2018 in 2022, se je namreč odločil za prekinitev sodelovanja. Septembra je iz Wolfsburga prišla novica, da podjetje ne bo obnovilo partnerske pogodbe s prvenstvom. Uradni vzrok za to naj bi bilo zmanjševanje stroškov. Verjetno pa niso pričakovali, da bo novi mobilni partner prvenstva BYD, avtomobilski proizvajalec torej, ki Volkswagen precej ogroža na domačem terenu.
UEFA je namreč v petek objavila, da bo kitajski proizvajalec zagotovil električne avtomobile za evropsko prvenstvo, ki bo potekalo med sredino junija in sredino julija. Poleg tega bodo v BYD-ovih prodajnih salonih po vsej Evropi potekali javni ogledi tekem in srečanja navijačev.
Namen sodelovanja na evropskem nogometnem prvenstvu je jasen. BYD bi se rad še bolj kot doslej uveljavil na evropskem avtomobilskem trgu. Kitajsko podjetje je že eno od vodilnih na globalnem trgu električnih vozil. V zadnji četrtini 2023 so jih prodali 526.000, s čimer so za 42.000 prodanih vozil prehiteli celo Tesla Motors.
Na Kitajskem so s prvega mesta prodaje že izpodrinili Volkswagen, v Nemčiji pa so leta 2023 prodali okrog 4.000 avtomobilov ob trendu strme rasti prodaje. Ponujajo tako majhne električne avtomobile, kakršen je dolphin, kot tudi športne terence in limuzine. Čeprav je bilo ustanovljeno šele leta 1995, je podjetje tudi na borzi že v isti ligi kot tradicionalni evropski proizvajalci avtomobilov.