MG 3 hybrid+ in MG HS: nova kitajca v Slovenijo z dobro ceno in veliko vsebine

Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstavitev MG HS Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstavitev MG3 MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstavitev MG3 MG3 Hybrid+ Foto: Saša Despot predstavitev MG3 MG3 Hybrid+
Pri na sta po novem na voljo dva zanimiva nova kitajska avtomobila, kombilimuzina spodnjega razreda MG 3 hybrid+ in prenovljeni SUV spodnjega srednjega razreda MG HS.
Oglej si celoten članek

Vodja prodaje za blagovno znamko MG v Sloveniji Tilen Hojč je povedal, da ima znamka MG v Sloveniji precej smele načrte, saj lahko do marca pričakujemo kar deset novih modelov, poleg njih pa bodo v Slovenijo pripeljali tudi nekatere druge avtomobile, ki jih izdeluje kitajska grupacija SAIC.

Eden od pomembnih stebrov prihodnje ponudbe znamke MG v Evropi bo novi hibridni pogonski sklop, ki ga tvorita 1,5 litrski bencinski motor z močjo 75 kilovatov in precej močnejši elektromotor z močjo 100 kilovatov, ki skupaj zagotavljata 143 kilovatov sistemske moči.

Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+

Za shranjevanje rekuperirane elektrike in napajanje elektromotorja pa skrbi baterija s kapaciteto 1,83 kilovatne ure, ki je, vsaj v primeru MG-ja 3 hybrid+, največja med tekmeci v segmentu. Zanimivo je tudi, da ima menjalnik samo tri prestave, kar bojda izhaja iz močnega motorja, ki lahko avtomobil samostojno poganja do hitrosti 60 kilometrov na uro, do hitrosti 80 kilometrov na uro pa tudi sodeluje pri pogonu.

MG 3 hybrid+

Omenjeni hibridni pogon bodo sčasoma imeli vsi MG-jevi modeli, tudi prenovljena MG ZS in MG HS, najprej pa smo ga spoznali v mestni kombilimuzini segmenta B, MG-ju 3 hybrid+. MG 3 bo s prihodnjo pomladjo sicer na voljo tudi s "klasično" motorizacijo, a najprej je MG v Slovenijo pripeljal njegovo hibridno različico.

Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+

Za NMG je nastop v Sloveniji zelo pomemben. Hojč je pojasnil, da bodo s tem avtom ustregli nastajajočim trendom. V Evropi in tudi Sloveniji se namreč povečuje povpraševanje po bolj trajnostnih vozilih, k čemur je po eni strani pripomogla vse večja okoljska zavest kupcev, po drugi pa tudi strožji okoljski predpisi, ki bodo še znižali toleranco dovoljenega izpusta ogljikovega dioksida. Kdor bo kupil hibrid, bo med drugim lahko deležen tudi bolj ugodnega kredita. Za hibridne avtomobile se precej odločajo predvsem tisti, ki so do sedaj cenili dizelske avtomobile.

MG 3 vstopa na trg, ki je v zadnjih letih na račun križancev izgubil kar nekaj tržnega deleža. Kljub temu pri MG-ju računajo, da se bodo po prodaji, zaenkrat na področju majhnih hibridnih vozil, uvrstili na peto mesto. To pomeni, da do konca leta računajo na 18 prodanih vozil, potem pa vsako leto dodatnih petdeset.

Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+

Tretja generacija, pri nas prvič

MG 3 je k nam pravzaprav pripeljal šele v tretji generaciji. Prvo so namreč prodajali le na Kitajskem, v drugi pa so izvoz omejili le na Avstralijo in Veliko Britanijo, od koder znamka pravzaprav prihaja. Zdaj pa bo na voljo tudi v Sloveniji.

Kaj pravzaprav poleg že omenjenega hibridnega hibridnega pogona MG 3 hybrid+ prinaša? Hojč pravi, da so njegovi glavni stebri poleg pogona še visoka tehnologija, ki se odraža predvsem v povsem digitalizirani potniški kabini ter možnosti upravljanja s pametnim telefonom, solidno jamstvo in prostornost, saj je med največjimi predstavniki segmenta.

Foto: Saša Despot predstasvitev MG3 Hybrid+

V dolžino namreč meri malce več kot 4,1 metra, medosna razdalja pa meri 2,57 metra, kar se odraža v precejšnji prostornosti , ne le spredaj, ampak tudi zadaj, kjer ostane presenetljivo veliko prostora za noge. V tem pogledu je MG 3 gotovo predstavnik stare šole majhnih mestnih avtomobilov, kar podkrepi tudi s solidnim prtljažnikom s prostornino 241 litrov. Notranjost sicer ni le digitalizirana, ampak je dober tudi nabor infotainmenta in asistenčnih sistemov, ki omogočajo veliko možnosti nastavitev. Precej obsežen pa je tudi nabor funkcij telefonske aplikacije iSmart.

MG 3 hybrid+ bo precej dobro opremljen že v osnovni različici standard, nad njo pa bosta še različici comfort in luxury. Cene pa se gibljejo od 19.900 evrov za različico standard do 23.990 za različico luxury. Spomladi pripelje tudi MG 3 s klasičnim bencinskim motorjem in ročnim menjalnikom, ko bo verjetno izpolnil napovedi o zares ugodnem majhnem avtomobilu.

Foto: Saša Despot predstavitev MG HS

MG HS druga generacija

Druga MG-jeva novost v Sloveniji je nova generacija križanca spodnjega srednjega razreda MG HS, ki nadomešča prvo generacijo tega avtomobila, ki je že nekaj časa naprodaj tudi pri nas. Če povzamemo na kratko, so zanj značilni prenovljena oblika, ki se spredaj odraža v novi maski, to ima tudi MG 3 in bo značilna za vse nove modele, ki jo dopolnjujejo tudi žarometi, v notranjosti pa izstopa predvsem širok zaslon instrumentne plošče in infotainmenta, poleg njega pa še prirezan volanski obroč in volanska različica.

MG HS je z novo generacijo, ki nadomešča prejšnjo, ki je po predstavitvi leta 2019 v Evropi našla približno 129.000 kupcev, postal lepši, tehnološko naprednejši in bolj izpolnjen tudi kot izdelek v ponudbi. Njegova prednost je tudi ta, da je z dolžino 4,655 metra, širino1,89 metra, višino 1,66 metra in medosno razdaljo 2,67 metra med večjimi in prostornejšimi predstavniki svojega segmenta, k čemur pripomore tudi prtljažnik s prostornino od osnovnih 507 do povečanih 1.500 litrov.

Foto: Saša Despot predstavitev MG HS

Za pogon bo za zdaj poskrbljeno le z enim motorjem, 1,5 litrskim turbobencincem z močjo 125 kilovatov in navorom 275 njutonmetrov, ki deluje v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim  dvosklopčnim menjalnikom. Na voljo bo v dveh paketih opreme. Z osnovnim comfort bo na voljo za najmanj 28.490 evrov, z boljšo opremo luxury pa za najmanj 31.490 evrov. Pri MG-ju računajo, da bodo na leto prodali od 100 do 150 MG-jev HS.

Spomladi sicer pride tudi priključno hibridni MG HS, ki bo imel podoben pogonski sklop kot hibridni MG 3, elektromotor pa se bo napajal iz baterije s kapaciteto 21 kilovatnih ur, ki naj bi mu zagotavljala do 102 kilometra električnega dosega. Več pa izvemo spomladi.

dezurni@styria-media.si

Foto: Saša Despot predstavitev MG HS

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 6

  • 05:33 1. Oktober 2024.

    Slaba kvaliteta, sorodnik imel nesrečo z MG-jem, zaletel se je v koloni v zadek drugega avtomobila- hitrost cca.50 km/

  • 10:41 30. September 2024.

    Ma kake kitajce. Slovenci rabijo filipinke :)

  • 09:50 30. September 2024.

    Volvo In MG, sta oba lastniško Kitajska, s tem, da za Volva nikjer nikoli nisem zasledil, da kot Kitajc napada …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.