Južnokorejski proizvajalec avtomobilov Kia je spremenil svoj logotip: z novim logotipom in novim sloganom globalne blagovne znamke želi proizvajalec vozil izraziti svojo preobrazbo in cilje za prihodnost.
"Z novim logotip Kia poudarja spremembe in inovacije," pravi Kiin šef Ho-sung Song in dodaja: "Naš novi logotip kaže, da želimo navdihniti stranke, ki imajo nove, drugačne potrebe po mobilnosti, kot tudi to, da se naši zaposleni soočajo z izzivi hitro spreminjajoče se industrije."
Nov logotip sestavljajo tri črke, ki so pisane neprekinjeno, kar naj bi bilo podobno lastnoročnemu podpisu. Naraščajoče krivulje ponazarjajo vse večje ambicije podjetja.
Nov je tudi slogan, ki se imenuje: "Gibanje, ki navdihuje". Uvedbo naj bi spremljala nova strategija blagovne znamke, vključno z namenom in filozofijo znamke.
Nov videz sledi lani objavljeni dolgoročni poslovni strategiji "Plan S". Kia želi v prihodnosti imeti vodilno vlogo na svetovnem avtomobilskem trgu. Poudarek je na e-vozilih in storitvah za mobilnost, ki jih proizvajalec želi prilagoditi skupinam kupcev in lokalnim trgom.
Zapustil sem služb0 in zdaj. S tem preprostim spletnim delom na domu zaslužim 139 na uro 0d doma. zaslužim 25 …