Ameriški specializirani avtomobilski mediji poročajo, da bo stinger v ZDA stal okoli 30 tisoč evrov. Toliko bo stala najcenejša različica, najdražja s štirikolensim pogonom bo stala nekaj čez 45 tisoč evrov.
Stinger je najbolj atraktiven model v Kiini zgodovini, oziroma kar južnokorejski avtomobilski industriji. Kia želi z njim še izboljšati ugled znamke. Stinger spada med t. i. kupeje s štirimi vrati, kamor uvrščamo tudi mercedesa CLS. Čeprav je podobnost z audijem A7 prisotna, kar smo ugotavljali tudi ob prvem stiku lani, ko smo si ga pobliže ogledali na avtomobilskem salonu, pa to niti ne čudi, saj je za dizajn poskrbel guru avtomobilskega oblikovanja Peter Schreyer, ki je v preteklosti skrbel za obliko Audijevih vozil.
Konec prihodnjega tedna bomo že za volanom stingerja
Stinger GT v resnici konkurira modelom, kot so BMW serije 4 gran couše, audi A5 in mercedes C coupe, pri čemer obljublja prostornost večjih mercedesa CLS in audija A7. Kako se stinger pelje na cesti, še ne vemo, a pričakovanja niso majhna. Kia je Alberta Biermanna, vodjo oddelka za preizkušanje vozil in razvoj visokozmogljivih vozil, leta 2014 speljala BMW. Prav Biermann je nato s svojo ekipo razvijal vozilo v R&D centru v korejskem Namyangu in na znamenitem nemškem dirkališču Nürburgring. In Biermann ni bil kar nekdo pri BMW. Bil je šef razvoja v slovitem oddelku M, med drugim se je podpisal pod prejšnja M3 in M5.
Kako se stinger GT pelje po navadnih cestah in dirkališču, bomo na zurnal24.si poročali že kmalu, saj se v petek podajamo v Španijo, ko bomo na prvi vožnji preizkusili najnovejši Kiin model. Takrat vam, upamo, sporočimo tudi ceno in načrte za slovenski trg.
"samo.jst" v določenih pogledih imaš prav, a se tudi to precej hitro spreminja. Če pogledaš deset let nazaj, ne bi …
...problem bo ponovno značka. Avto, za to kar bo nudil in kako bo zgledal, bo verjetno ugoden, vendar za isto …
Definitivno najlepša Kia vseh časov. Če bo cena res takšna, bi lahko bila to huda alternativa vsem premijskim nemškim premijskim …