Koncept GT je bil predstavljen že leta 2011 v Frankfurtu, očitno pa so pri znamki šele sedaj na točki, ko si lahko končno privoščijo tudi utelešenje teh drznih sanj. A morda ne bodo ravno takšne, kot bi pričakovali pred petimi leti. Razvoj avtomobila že intenzivno poteka.
Da se v ozadju resnično dogajajo veliki načrti, je pred dnevi razpredal sam šef Kie, znameniti dizajner Peter Schreyer. Ob tem je presenetil z namigom, da bo prihodnji GT bržkone štirivratni kupe in ne dvovratnik, kot je bil koncept. "Zdi se mi, da se je percepcija dvovratnih modelov spremenila. Veliko bolj gre vse v smer štitivratnih kupejev in limuzin oziroma limuzin, ki izgledajo kot kupeji. Dvovratni kupeji so nekako v padanju. Lepo je izdelovati dvovratnega kupeja, ampak v čem je smisel, če ni povpraševanja?"
Autocar poroča, da bo GT postavljen prav na vrh Kiine ponudbe in da bo zelo verjetno vanj vgrajen tudi zelo zmogljivi 235-kilovatni štirivaljnik, ki so ga vgradili v dvovratni koncept stinger pred dvema letoma. Motorizacijo naj bi si deloma delil tudi s Hyundaijevo luksuzno znamko Genesis, saj razvoj z GT poteka vzporedno. Pri tem naj bi si GT izposodil najbolj zmogljivo različico motorja iz genesis G70, ki bo zmogel morda celo okoli 320 kW (430 KM). Seveda ne nameravajo pozabiti na evropsko navezanost na dizle.
Kar v tem trenutku še ni potrjeno, je ime nove zmogljive Kiine limuzine, saj ime GT komercialno bržkone ne bi bilo najbolj posrečeno, še posebej ker se tako imenuje že linija bolj športno nastrojenih oprem pri ostalih modelih.
dezurni@zurnal24.si
Jaz pa mislim, da zadeve le niso tako zelo zabetonirane. Že to, kako sramežljivo je Kia nastopala pred desetletjem in …
Predvidevam, da bo super avto za tržno ceno....vendar z napačno značko. Opekli so se z modelom K9 oz. K900, ki …
Na spletu je cel kup slik z dokončno ali pa skoraj dokončno obliko, kjer zgleda GT še precej bolj dodelan …