Novi golf variant je narejen na novi prilagodljivi platformi koncerna Volkswagen (MQB), zato nismo presenečeni niti nad velikostjo prtljažnika, ki je s 605 litri osnovne prostornine ogromen in le za pet litrov manjši kot pri karavanski octavii. Tudi ob podrti zadnji klopi pri variantu prtljažni prtljažnik s 1665 litri prostornine veliko ne zaostaja od tistega pri octavii combi (1740 litrov).
Od kombilimuzinskega golfa je variant podedoval tudi opremske pakete in pogonske agregate ter menjalnike, kot tudi obliko prednjega dela, medtem ,ko je zadek zaradi nahrbtnika skrojen po karavansko. V dolžino meri 4.562 milimetrov, širok je 1779 milimetrov, in visok 1461 milimetrov. Medosna razdalja meri 2.635 milimetrov.
Ponudba motorjev naj bi vključevala 1,2-, 1,4- in 1,8- litrske bencinske TSI agregate in dva dvolitrska TDI dizelska agregata. Vsi motorji so opremljeni s turbopuhali, kombinirani pa z ročnimi ali samodejnimi DGS menjalniki z dvojno sklopko.
Več informacij bo na voljo po predstavitvi, različica variant pa bo dopolnila bogato modelsko ponudbo golfa sedme generacije, ki bo v Ženevi prvič na ogled tudi v različicah GTI, GTD, e-golf in plug in hibrid variant.
Karavanski golf pogoltne 605 litrov prtljage
Brez presenečenj. To bi lahko rekli ob pogledu na prve fotografije sedme generacije golfa v karavanski izvedenki, ki jo bo proizvajalec iz Wolfsburga razkril na avtosalonu v Ženevi.