Auris touring sports ima enako medosno razdaljo (2.600 mm) in obračalni krog (10,4 m) kot kombilimuzinska različica, vendar je za 285 mm daljši, pri čemer je ta podaljšani del v celoti namenjen prtljažnemu prostoru.
Pri postavljenih zadnjih sedežih je nakladalni prostor dolg 1.115 mm in širok 1.452 mm. Osnovna prostornina prtljažnika meri 530 litrov, pri zloženih zadnjih sedežih se dolžina nakladalnega prostora poveča na največ 1.880 mm, višina pa na 890 mm, kar zagotovi prostornini 1.680 litrov.
Auris ponuja Toyotin sistem Easy Flat, zlaganje sedežev z eno potezo, dvojno dno prtljažnika, dvosmerno pokrivalo prtljažnega prostora, mrežo za prtljažnik v roloju, kljukice za nakupovalne vrečke, aluminijaste strešne sani in 12-voltno električno vtičnico v prtljažnem prostoru.
Na zadnjem delu ima novo zasnovana vrata prtljažnika in odbijač. Rob prtljažnega prostora je 100 mm nižje kot pri kombilimuzinski različici, pod njim pa je kromiran zadnji difuzor. Nova oblika zadnjih luči objema vogale karoserije, kar dodatno poudari obliko zadnjega dela ter novo obliko D-stebrička in zadnjega stekla.
Tudi v touring sports so vgrajene vse izboljšave iz kombilimuzinske različice. To pomeni večjo togost karoserije, nižje težišče, izboljšana vzmetenje in krmilni sistem, boljši položaj med vožnjo in manjši hrup ter vibracije.
Karavanski auris
Toyota bo v Ženevi razkrila karavansko (touring sports) različico, ki bo na voljo tudi kot prvi polni hibrid med karavani v razredu C. Pri hibridni različici so baterijo postavili za zadnjimi sedeži, tako da hibridni pogonski sklop ne vpliva na prostornost prtljažnega prostora.