Pri BMW z novo generacijo touringa poleg vsestranskosti in večje uporabnosti poudarja tudi dinamično plat modela s podaljšanim zadkom. To je avto narejen za evropske voznike in to je tako že zadnjih 25 let.
Serija 5 touring je zdaj lažja (uporabili so aluminij in jeklo visoke trdnosti), kar se odraža na povečani agilnosti in učinkovitosti. Poraba je v povprečju za 11 odstotkov manjša od predhodnika. Tudi karoserija je bolj toga. Zračno vzmetenje zadaj z avtomatskim samo-izravnavanjem je del osnovne opreme. Vključeni na seznam dodatne opreme pa so še dinamični nadzor blažilnikov, sistem Adaptive Drive z aktivno stabilizacijo nihanja okoli vzdolžne osi, integralno aktivno krmiljenje (zdaj na voljo v povezavi z xDrive) in M Sport podvozje s centimeter znižanim podvozjem.
Napreden in funkcionalen prtljažnik
Videz je usklajen z limuzinskim modelom. LED žarometi so v okviru osnovne opreme. V notranjosti je k vozniku usmerjena tradicionalna oblika kokpita. Armaturna plošča se dviguje manj izrazito kot v predhodniku, nadzorni prikazovalnik je zdaj na voljo v prostostoječi obliki z ravnim zaslonom. Vsi sedeži imajo na voljo več prostora nad glavo, za ramena in noge, medtem ko optimizirane oblike naslonjal, daljše površine sedežev in razširjen prostor za kolena povečujejo udobje za potnike na zadnjih sedežih. Povečanje notranje širine omogoča namestitev do treh otroških sedežev na zadnjo sedežno klop.
Prtljažni prostor, odvisno od konfiguracije sedežev, meri od 570 do 1.700 litrov, dovoljena obremenitev je večja za do 120 kilogramov. Naslonjalo zadnje sedežne klopi ponuja možnostjo ločenega zlaganja v razmerju 40 : 20 : 40, električno daljinsko zlaganje naslonjala (upravlja se s pritiskom na gumb v prtljažnem prostoru), ločeno odpiranje zadnjega okna in avtomatsko upravljanje pokrova prtljažnika –, v okviru dodatne opreme, omogoča prostoročno odpiranje in zapiranje.
Zaščitni pokrov prtljažnika in mreža za delitev prtljažnega prostora sta zdaj na voljo v ločenih kartušah, ki se lahko shranita v ujemajočih se vdolbinah pod dnom prtljažnega prostora.
Daljinsko parkiranje
Do 10,25-palčni nadzorni prikazovalnik z visoko ločljivostjo se lahko upravlja prek zaslona na dotik ali iDrive upravljalnika. Nov je prikaz menija s ploščicami, posodobljena je tehnologija glasovnih ukazov, na voljo je tudi sistem upravljanja s kretnjami, kot tudi Head-Up projektor najnovejše generacije z za 70 odstotkov večjo projekcijsko površino.
Zraven parkirnega asistenta je zdaj na voljo tudi funkcija daljinskega nadzora parkiranja. Obenem lahko vozniki izkoristijo tudi storitev ParkNow, ki jim omogoča spletno rezervacijo parkirnih mest in brezgotovinsko plačevanje. Inovativna storitev iskanja parkirnega mesta On-Street Parking Information pa uporabnikom pomaga pri iskanju prostih parkirnih mest na ulici.
Za začetek štirje motorji
2,0-litrski štirivaljni bencinski motor (BMW 530i Touring) proizvede največjo izhodno moč 185 kW/252 KM in največji navor 350 Nm. 3,0-litrski vrstni šestvaljni bencinski motor izhodno moč dvigne do 250 kW/340 KM, in največji navor 450 Nm.
Dvolitrski štirivaljni motor v 520d touring proizvede izhodno moč 140 kW/190 KM in največji navor 400 Nm. Nabor motorjev, ki bodo na voljo ob vstopu vozila na trg, zaokrožuje 3,0-litrska vrstna šestvaljna dizelska pogonska enota, ki proizvede največjo izhodno moč 195 kW/265 KM in največji navor 620 Nm.