Karavan za nezahtevne

Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV
Dacia. Z nizko ceno in materiali cilja na nezahtevne voznike, ki cenijo prostornost. Prava konkurenca so rabljeni.
Oglej si celoten članek

Karavani. Proizvajalci jih od kombilimuzin ločijo z imeni (touring, brake ...). Logan ostaja MCV, čeprav je do stebrička B enak sanderu.

Trend narekuje, da karavani niso le podaljški kombilimuzin, ampak skladno oblikovani avtomobili z všečnim in funkcionalnim zadkom. Tudi romuna so polepšali, a se za lepotni naslov ne bo potegoval. Kljub doplačilu 800 evrov za najbogatejši paket opreme (laureate), ki prinaša obarvane blatnike, zunanja ogledala in ročice v barvi karoserije, dvobarvne strešne nosilce ter meglenke, je treba za lahka platišča poseči po seznamu dodatne opreme (300 evrov). Drugi paket prinaša skopo opremljen potovalni prostor. Prevladujejo trpežna plastika ter starodobni Renaultovi gumbi. Dobra plat robustnosti je, da ga bodo težko uničili tudi najbolj neubogljivi otroci.

Foto: Gregor Prebil Dacia logan MCV

Volan in voznikov sedež sta po višini nastavljiva pri najvišjem paketu opreme, varčevali so z lučkami za osvetlitev prostora, grajamo pa tudi brisalnike, ki pustijo veliko neobrisanega stekla. Sedeži so dovolj veliki, a zadnjica v hitro odpeljanih ovinkih drsi z njih. Posedanje otrok zadaj je lahkotno, zaradi boljšega pogleda naprej bi bila klop lahko višja. Za dostopnih 570 evrov je doplačljiv za uporabo nezahteven barvni zaslon na dotik z 
navigacijo.

Velik prtljažnik med aduti

S 573 litri prostornine se prtljažnik kosa s karavani razreda C. Po novem je bolje obdelan, ima tudi lučko. Vanj dostopamo s stiskom gumba na prtljažnih vratih, ki nas vrača v 90. leta, ko smo vozili zastave (zanimivo, pokrov motorja dviga hidravlika!). Ko podremo deljivo klop, je 1.518 litrov spoštovanja vrednih, a takrat površina ni ravna, ampak je klop dvignjena poševno proti prednjima sedežema, kar otežuje prevoz večjih predmetov.

Za 12 tisočakov dobite trpežen avtomobil s preverjenim agregatom, ki vas bo pripeljal od točke A do B. Zadovoljil bo nezahtevne voznike, tisti, ki želijo več, bodo morali za vozila s podobno velikim prtljažnikom bolj uglednih znamk morali odšteti nekaj tisoč evrov več, ali pa poseči za rabljenimi karavanani.

avtomat

Motor:1.461 cm3, dizelski, 55 kW (75 KM) pri 4.000 vrt.; navor: 200 Nm pri 1.750 vrtljajih


Poraba na testu:6,4 litra/100 km, izpust 103 g CO2/km


Zmogljivosti:164 km/h, 14,8 sekunde od 0 do 100 km/h


Cena:od 7.800 evrov/testnik 11.920 evrov

AvtoTest


Robustnost, motor, cena, prostornost.


Zvočna izolacija, materiali, skromna oprema testnika.

Udobje.

Prostora je veliko, blaženje na luknjastih cestah je nadpovprečno. Varčevali so pri zvočni izolaciji. Klima je le ročna, samodejne v štiri leta rabljenih karavanih za 11 tisočakov delo opravljajo bolje. Merilnik zunanje temperature, potovalni računalnik in usnjen volan lahko dokupite le z najvišjo opremo.

 
Pogon.

Presenetljivo dober. Električen servovolan je natančen, pod voznikovimi prsti občutke kvari plastika. Spodobno natančen je ročni petstopenjski menjalnik. Šibkejši 1,5-litrski dizelski štirivaljnik vleče dobro, če ni močnega vetra, je stabilen tudi na avtocesti. Poraba je bila s 6,4 litra v mejah normale.

 
Konkurenti.

Z loganovim prtljažnikom in vstopno ceno 7.800 evrov se ne morejo kosati. Niti s testnikom z dodatki in ceno 12 tisočakov ne. Za ta znesek na spletu najdemo štiri leta rabljenega in opremsko bogatejšega VW passata z motorjem 1,6 TDi (77 kilovatov) ter 150.000 prevoženimi kilometri.

 
Vrednost.

Testnik za skoraj 12 tisočakov ponuja le najnujnejše (ročna klima, ESC). Tisti, ki si želijo več, morajo izbrati 800 evrov dražji paket. Šele tam so na voljo dodatki, kot je usnjen volan. Tudi če izberemo večino dodatkov, vključno z barvnim zaslonom na dotik z navigacijo, še vedno ne presežemo cene 14.000 evrov.

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 08:46 23. Marec 2014.

    Za 12K si pa lahko človek kupi že marsikaj lepšega, bolj modernega in manj vzhodnjaško cenenega. Raje eno leto star …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.