Dars je zaključil dva meseca in pol trajajočo obnovo gorenjske avtoceste. Večjih težav v prometu ni bilo, a vozniki so ostali brez obljubljene pridobitve.
Družba za avtoceste oziroma izbrani izvajalec Gorenjska gradbena družba je med Brnikom in Kranj zahod na obeh smernih delih cestišča obnovila skupno več kot 11 kilometrov asfalta, obenem pa so preplastili tudi priključke. Pogodbena dela so bila vredna 3,6 milijona evrov. Daljših zastojev ni bilo, saj je izvajalec ves čas skrbel za optimalni prometni tok mimo gradbišč.
Šele med prenovo naleteli na omejitve?
Pred začetkom del je Dars v sporočilu za javnost obljubil, da bo na priključku Kranj - vzhod v smeri Ljubljane na izvoznem kraku na stičišču z regionalko Šenčur - Kranj, “uredil dodatni pas za zavijanje v levo smer proti Kranju.”
A obljuba ni bila izpolnjena, ta zaradi izjemno gostega prometa na regionalki nevarni priključek je ostal nespremenjen, le z novim asfaltom, kar je pri številnih voznikih sprožilo vprašanje, zakaj niso gradbinci izkoristili priložnosti in vsaj malo izboljšali stanja. Vozniki morajo tako na koncu avtoceste še naprej stati v koloni ne glede na to, ali se bodo na koncu priključka vključevali levo proti Kranju ali desno proti Šenčurju. V tem križišču sta v hudi nesreči zaradi izsiljevanja prednosti pred letom in pol umrli dve osebi.
Pri Darsu so pojasnili, da se predvideni ukrep “ni izvedel zaradi prometno tehničnih omejitev ob priključevanju izvoznega kraka na glavno cesto v upravljanju Direkcije RS za infrastrukturo.” Na Direkciji za infrastrukturo (DRSI) pa odgovarjajo, da je za omenjeni priključek pristojen Dars, zato morebitna ureditev pasu za zavijanje levo ni v njihovi pristojnosti.
Pink- ponk izgovorov med državnimi upravitelji cest torej ni prinesel izboljšave za uporabnike na odseku Šenčur - Kranj, ki ga dnevno, v veliki meri pri polžji hitrosti, v povprečju prevozi kar 25 tisoč vozil. Za primerjavo, na vzporedni štiripasovni gorenjski avtocesti gre na dan mimo nekaj več kot 36 tisoč vozil.
Čeprav so Gorenjci že odporni na dolgoletne obljub o trajni rešitvi te zamašene kranjske prometne aorte, nekaj upanja le vpliva dejstvo, da je DRSI v fazi izdelave idejnega projekta o razširitvi odseka v štiripasovnico z ureditvijo štirih križišč in kolesarsko stezo. Na omenjenem priključku Kranj - vzhod je predvideno krožišče, na katerega bi prestavili tudi trenutno ločeni priključek proti Hrastju. Idejni projekt naj bi bil končan prihodnje leto, sledila bo priprava dokumentacije in pridobivanje potrebnih zemljišč.
andrej.leban@zurnal24.si
::))) Kakšni pajaci na direkciji, Darsu, AVP....<br />Zadnjič poslal dopis na AVP priložil slike in jih vprašal za mnenje glede …
Novi asfalt.
Citiram: "Dars je zaključil dva meseca in pol trajajočo obnovo gorenjske avtoceste. Večjih težav v prometu ni bilo, a vozniki …