Slovenski trg rabljenih vozil je v povprečju kar trikrat večji od trga novih vozil. AMZS piše, da to med drugim pomeni, da pri nas na leto lastnika zamenja več kot 200.000 rabljenih vozil. Nakup ali prodaja rabljenega vozila pa je za večino kar velik izziv, ki odpira precej vprašanj in skriva veliko pasti. AMZS se je zato lotil nove raziskave, s katero želi odkriti, kaj so tisti najbolj odločujoči dejavniki izbire na trgu rabljenih vozil.
Kot ugotavljajo pri AMZS je že tako pestro dogajanje na trgu rabljenih vozil okrepila tudi epidemija koronavirusa, saj se je zaradi ukrepov, ki so med drugim ustavili javni promet, znova izkazalo, da avtomobil – še posebej pri nas, ostaja ključni člen osebne mobilnosti. Tudi drugod po Evropi so na trgu rabljenih vozil zaznali porast trgovanja, predvsem s starejšimi oziroma cenejšimi avtomobili.
Pandemija je potrdila, da si pri nas ljudje svoj vsakdanjik težko predstavljajo brez uporabe avtomobila. Raziskava EU Mobility Observatory, ki jo je izvedla mednarodna avtomobilistična zveza FIA Regija I v sodelovanju z osmimi evropskimi avtomobilskimi klubi, pa je pokazala, da se je uporaba osebnih avtomobilov v zasebni lasti po marcu 2020 bistveno povečala.
»Voznice in voznike vabimo, naj nam pomagajo najti odgovore na vprašanja, kako se lotevajo trga rabljenih vozil, komu najbolj zaupajo oziroma kaj upoštevajo pri prodaji ali nakupu rabljenega vozila, kaj jim največ pomeni – poreklo, prevoženi kilometri, cena, oprema ali kaj drugega«, namen raziskave predstavi Erik Logar, vodja področja varna mobilnost pri Avto-moto zvezi Slovenije.
Motorni agregati so višje kubikažni starejši vedno z manj dejanskimi problemi. Švoh mlinčki izgubljajo dušo z dvojno hitrostjo, pač mal …
Ker večji stari leto dve tri...so v večini neracionalen nakup. Ponavadi na hitrico tud zvoženi, in prodani če še po …
Drago prodaj in kupi poceni...zato pa ne smeš preveč po frišnih žemljicah hrepenet. Stare preverjene mašine, do 500.000km ki so …