V Volkswagnu nimajo načrtov za temeljito prestrukturiranje blagovnih znamk skupine, je za nemško tiskovno agencijo dpa povedal glavni izvršni direktor skupine Herbert Diess. A kot je dejal, nemški avtomobilski proizvajalec išče načine za več sinergij in zmanjšanje prekrivanja med znamkami.
"S skupino blagovnih znamk gospodarskih vozil Volkswagen, Seat in Škoda iščemo tudi sinergije predvsem na tehnoloških platformah," je Diess dejal v nedavnem intervjuju in opozoril zlasti na programsko opremo, povzema STA.
Skupina, ki ima med drugim v lasti tudi znamke Audi, Porsche, Bugatti in Lamborghini, je v zadnjem času prevzela specializirana IT podjetja, saj poskuša slediti digitalizaciji, ki spreminja avtomobilsko industrijo.
Glede novih tehnologij je Diess dejal, da "obstaja še nekaj tem, ki jih želimo obvladati sami". Z vidika razvoja in produkcije je namreč logistično bolj smiselno ustvarjanje lastnega znanja. "Zelo sem vesel, da Porsche prevzema odgovornost za Bugatti," je povedal Diess.
Šef enega največjih koncernov na svetu, ki trenutno s proizvodnjo lastnih električnih avtov ustvarja le izgubo, pa je bil nenavadno oster tudi do po njegovem premajhnega spodbujanja prodaje električnih vozil, katerih cene so še vedno precej višje od takšnih z običajnimi motorji. Zato je predlagal enostaven ukrep: države z Nemčijo na čelu bi morale zmanjšati prednostni dostop do fosilnih goriv. Po domače - zvišati cene bencina in dizla.
https://www.nationalobserver.com/2021/01/21/opinion/electric-cars-have-dirty-little-recycling-problem-their-batteries
Pa kaj ti jebeni Nemci samo serejo in serejo?! Če že hočejo, naj še nam plačajo gorivo pa bo zanje …
Google plačuje dober dohodek od doma od 4600 do 6200 evrov na teden, kar je neverjetno pred letom dni, ko …