Tako napovedujejo pri slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje ceneje.si, kjer so pred zimsko sezono opravili raziskavo o nakupnem vedenju Slovencev povezanim z zimskimi pnevmatikami.
Podatki, ki temeljijo na vzorcu več kot 60.000 povpraševanj in 250.000 ogledov pnevmatik, razkrivajo vpliv vremena in neodvisnih testov na povpraševanje, priljubljenost posameznih znamk med slovenskimi potrošniki ter največje spremembe povprečnih cen glede na lansko leto.
24-ur po vremenski napovedi naval na pnevmatike
Sezona povpraševanja po zimskih pnevmatikah traja od sredine septembra do 15. novembra. Analiza nakupnega vedenja kaže, da obstaja jasna korelacija med vremenom in povpraševanjem po zimskih pnevmatikah. Potrošniki se odzovejo približno 24 ur po napovedi nizkih temperatur, saj se pričnejo zavedati, da potrebujejo nove pnevmatike. Lani se je ob napovedi mraza povpraševanje glede na letno povprečje povečalo za 50 do 120-odstotkov. Tudi letos so na spletni strani v najhladnejših dneh oktobra zabeležili 50-odstotno povečanje povpraševanja.
Glede na tople zadnje oktobrske dni in nič kaj drugačno vremensko napoved, izrazitega vpliva mraza na zanimanje za zimske gume ne bo. Izvajalci raziskave so prepričani, da bodo potrošniki do zadnjega čakali na nakup gum. Vrhunec bo v prvih dneh novembra, so prepričani na ceneje.si. V primeru toplejših dni, pa se bo zanimanje za nakup zimskih gum za nekaj dni zamaknilo.
Slovenci se najbolj zanimajo za Savine pnevmatike
Pri spletnem portalu so pripravili tudi pregled priljubljenosti znamk v kategoriji zimskih gum velikosti šestnajst palcev (R 16), po katerih je povpraševanje med potrošniki največje. Na prvem mestu so pnevmatike znamke Sava, sledita Continental in Goodyear. Te tri znamke zajamejo kar 60-odstotkov vseh povpraševanj.
Testi imajo velik vpliv na nakup zimske pnevmatike
Pri ceneje.si so preverili tudi, kako je letošnji neodvisni test vplival na zanimanje za različne znamke. Drugi in tretji teden po objavi testa se je povpraševanje glede na isto obdobje lani v največji meri povečalo pri znamkah, ki so bile vključene v test. Dva tedna po objavi so največjo rast zabeležili pri znamki Pirelli, in sicer 126-odstotno, tri tedne po objavi pa je bil vpliv testa še bolj očiten – največjo rast so opazili pri znamkah Hankook (225 %) in Michelin (138 %).
Povpraševanje po Savi in Continentalu, ki v letošnji test nista bila vključena, ostaja podobno kot v istem času lani.
Jaz sem že tretjič kupil isti komplet s testa, ki ima za eno oceno boljši oprijem na suhi podlagi od …
kako je pa z gumami uniroyal.na nobenem testu jih ni zraven