Sejem potrošniške elektronike CES, ki je nastal predvsem kot sejem zabavne elektronike, pozneje pa je precej razširil svoj doseg, se sicer ne more pohvaliti s prelomnimi novostmi na področju avtomobilizma, saj so te še vedno rezervirane za specialistične avtomobilske salone, a to ne pomeni, da se na njem ne dogaja nič avtomobilskega. Avtomobilski proizvajalci ga, in to vse bolj dejavno, izkoriščajo predvsem za predstavitve svojih pogledov na prihodnost avtomobilizma in s tem povezanimi novostmi v električni in avtonomni mobilnosti ter poslovnimi modeli.
Kot kažejo napovedi, se bo letos na sejmu CES predstavilo kar 160 podjetij, ki delujejo na področju avtomobilizma, med njimi pa bo tudi deset velikih igralcev. Svojo prisotnost so napovedali tudi nekateri vodilni v podjetjih, med katerimi izstopajo Daimlerjev vrhovni šef Ola Kallenius, Fordov direktor oddelka za tehnologije Ken Washington ter BMW-jev šef razvoja Klaus Frohlich, prav tako pa bo sejem obiskala ameriška ministrica za promet Elaine Chao.
BMW
BMW bo predstavil študijo notranjosti električnega BMW-ja i3, BMW i3 Urban Suite, ki naj bi avtomobilsko notranjost združil s sproščenim vzdušjem butičnega hotela. Za kabino bodo značilni velik osrednji sedež z naslonjalom za noge, zaslon, ki se bo po želji spustil z nosilca pod stropom in osebno zvočno okolje.
Fisker
Fisker bo predstavil električnega križanca z imenom ocean, ki mu bo litij-ionska baterija s kapaciteto 80 kilovatnih ur zagotavljala dobrih 500 kilometrov dosega. Serijskega naj bi začeli izdelovati konec leta 2021.
Ford
Ford bo ameriški javnosti pokazal že znanega električnega križanca mustang mach-E, ki bo na voljo z modelnim letom 2021 in bo imel do 500 kilometrov dosega.
General Motors
Nekdanji lastnik Opla je pripravil demo prikaz integracije Amazonove govorne asistentke Alexe v novi cadillac CT5.
Honda
Japonska znamka predstavlja tehnologije, ki so jih v sodelovanju razvili njihov inkubator Honda Xcelerator in zagonska podjetja, služile pa bodo izboljšanju ergonomije delovnih mest in delovne učinkovitosti. Med njimi bo skeletna naprava za oporo delavčevega telesa pri zahtevnih opravilih, druga pa govorno upravljan osebni asistent z umetno inteligenco, ki so ga razvili skupaj s podjetjem SoundHound. Predstavili bodo tudi tehnologijo "Smartphoe as Brain", ki bo motociklistom omogočila varno uporabo mobilnega telefona med vožnjo.
Hyundai
Hyundai bo razkril podrobnosti o študiji letečega vozila in prototip vsestransko prilagodljivega avtomobila s sposobnostmi avtonomne vožnje. Napoveduje, da se bo do leta 2025 razvil v dobavitelja rešitev za pametno mobilnost in da bo več kot 50 milijard dolarjev vložil v električne avtomobile in avtomobile z gorivnimi celicami, avtonomno vožnjo, leteče taksije in mobilnostne storitve.
Daimler
Daimler oziroma Mercedes-Benz bo razkril študijo vozila, ki ga opisujejo kot vzorec za popolnoma novo obliko interakcije med ljudmi, tehnologijo in naravo. Napovedujejo, da bodo do leta 2022 predstavili deset električnih vozil. Prvi električni novinec bo križanec mercedes-benz EQC.
Nissan
Nissan bo v Las Vegas prišel s študijo petsedežnega električnega križanca ariya, ki bi serijsko izvedbo lahko doživel že pred koncem letošnjega leta. Njegov doseg bo okrog 500 kilometrov, 100 kilometrov na uro pa bo dosegel v dobrih petih sekundah.
Renault
Renault bo v Las Vegasu predstavil tehnologijo, ki bo vozniku omogočila, da bo iz avtomobila nadzoroval povezane naprave v svojem stanovanju. Predstavili bodo tudi električni avtomobil z vodikovim sistemom, ki mu bo potrojil doseg.
Toyota
Toyota v Las Vegas prihaja z več študijskimi avtomobili, prav tako pa bo predstavila tudi nadaljnje podrobnosti o svojem novem mobilnem ekosistemu.