Ob vnovičnem odprtju vulkanizerskih storitev po državi so lastniki vozil pretežno že zamenjali pnevmatike z letnimi, marsikdo pa še vedno odlaša ali celo koleba, ali ne bi do novembra oziroma naslednje zimske sezone potegnil kar na zimskih pnevmatikah. "Saj se itak ne vozim veliko."
A prepričljivih razlogov v prid letnih pnevmatik je v toplejšem delu leta veliko več kot za zimske. Najpomembnejši je varnost, kajti trše letne pnevmatike v času višjih temperatur omogočajo bistveno boljšo vodljivost in bistveno krajšo zavorno pot v primerjavi z zimskimi pnevmatikami.
Luka Širovnik iz tehnične službe podjetja Continental Adria dodatno pojasnjuje, da je z letnimi pnevmatikami v toplejših mesecih občutno nižja poraba goriva, saj imajo manjši kotalni upor. Zaradi drugačne sestave materiala je ta tudi bolj tog in je zato pri letnih pnevmatikah manj deformacij. To se konkretno kaže v precej manjšem hrupu med vožnji, kar se pozna pri udobju.
Še ena pomembna razlika med obema tipoma pnevmatik, na katero morda doslej javnost ni dajala veliko poudarka, pa je nagnjenost k poškodbam. Zimske pnevmatike se zaradi mehkejših materialov v toplem vremenu precej hitreje poškodujejo na raznih cestnih nepravilnostih, saj so pogosto že kamenčki, ki ležijo po cesti, dovolj za poškodovanje tekalne zmesi.
Glede izbire celoletnih pnevmatik, ki zadnja leta prodirajo v trgovine, Širovnik pravi, da se morajo kupci zavedati kompromisa. Za nekoga, ki letno prevoz manj kilometrov, avto povečini uporablja za po mestu ali na območjih, kjer so mile zime, potem so takšne celoletne gume lahko primerne. A v pravi zimi avto na cesti potrebuje zimske pnevmatike, medtem ko letne pnevmatike poleti zagotavljajo več varnosti in udobja.
Vozim celoletne gume Godyear- zadovoljen. Vozim normalno , ne na mejah kjer bi se lahko poznala razlika. Trenutno prevoženih 22000km …
klasične buče, da se zapravlja za gume...debilno do amena...pa vsako leto isti članek...zimske gume, ki jih v Sloveniji v zadnjih …