Prvi kilometri. Največja posebnost ampere, poleg dejstva, da je eden od dveh alternativ pogona elektrika, je, da slednja predstavlja primarni pogonski vir, bencinski motor pa se vklopi le ob izpraznjeni bateriji.
Primarni pogon je elektrika
Ampero, gre za 4,4 metra dolgo kombilimuzino, tako večino časa na razdaljah do 60 kilometrov (toliko znaša njen osnovni doseg) vozimo z ničelnimi emisijami, kar zagotavljajo 111-kilovatni elektromotor s 370 Nm navora in litij-ionske baterije zmogljivosti 16 kWh. Ob zagonu vozila tako razen elektronike pogonskega sklopa praktično ni slišati, ob večjih hitrostih pa je zato vozno udobje prav tako na zelo visoki ravni.
Zmogljivosti prave limuzine
Poleg podaljšanega dosega prednost predstavljajo zmogljivosti, ki so primerljive vozilom na bencinski pogon. Ampera tako doseže hitrost največ 161 km/h, pospešek do stotice pa znaša le devet sekund. Zaradi električnega pogona so izjemno nizki tudi stroški polnjenja, ki znašajo petino tistih pri podobno velikih vozilih samo na bencinski pogon.
Zelo futuristična notranjost
Presenetljivo sodobna je tudi notranjost, kjer prevladujeta dva velika zaslona, osrednji, namenjen infozabavi, pa je celo občutljiv na dotik. Poleg štirisedežne zasnove – v drugi vrsti sta, tako kot spredaj, dva ločena sedeža, med katerima je podaljšek sredinske konzole – ima integrirano prestavno ročico, za prestavljanje pa skrbi brezstopenjski CVT-menjalnik.
V Sloveniji šele 2012
Čeprav bodo prodajo ampere na določenih trgih začeli še letos, bo pri nas naprodaj šele v prvi tretjini naslednjega leta. Takrat bodo znane tudi cene, začele pa naj bi se pri 42.900 evrih.