Suzuki jimny nove generacije je bil predstavljen leta 2018, k nam je prišel z zamikov v lanskem letu. Prvi odzivi so bili zelo dobri, saj je Suzuki iz majhnega vozila naredil dobesedno gamsa, ki se zmore na terenu kljub razmeroma preprosti zasnovi enakovredno kosati z nekajkrat dražjimi terenskimi vozili.
Ker pa njegov 1,5-litrski motor ni ravno po volji evropskih kvot o emisijah, ki jih lahko osebna potniška vozila določene znamke spuščajo v zrak, je postal potniški jimny žrtev lastnega uspeha. Prodali so jih namreč toliko, da je to Suzukiju podrlo skupni sistem emisij. zato so se morali minulo zimo odločiti za boleč ukrep in prenehati prodajo jimnyja v Evropi.
Zdaj se jimny vrača kot gospodarsko vozilo razreda N1, pri katerem so pravila za emisije manj rigorozna kot za potniške avte. Da ustreza kategoriji N1, so iz jimnyja odstranili zadnja dva sedeža in vgradili fizično pregrado, ki loči po novem 863-litrski prtljažnik z ravnim dnom od prednjih sedežev. Večina uporabnikov zadnjih dveh sedežev zaradi majhnosti vozila (3,5 metra v dolžino) tako ali tako ni uporabljala, tako da po tej plati kompromis ni prevelik.
Terenske značilnosti jimnyja:letveni okvir, trivodilna toga prema ter sistem ALLGRIP PRO, štirikolesni pogon z reduktorjem
"Gospodarski" jimny ima tako kot potniška različica vse sodobne asistenčne sisteme: AEB, sistem za speljevanje v klanec, za nadzor spusta ... Ima tudi ecall klic v sili, kar je za avto, ki se veliko vozi po neobljudenih krajih in neutrjenih poteh, še posebej pomembna funkcija.
Cena za jimnyja N1 še ni znana.