Jeepova sestavljanka

Foto: Žurnal24 Jeep Wrangler se veliko bolje znajde na težko dostopnih terenih kot na avtocesti Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Jeep wrangler je ameriška avtomobilska ikona. Njegovi lastniki drugače gledajo na življenje. To so vozniki, ki smejo in se zmorejo spopasti z nedotaknjeno naravo, takoj ko zavijejo s ceste.
Oglej si celoten članek
 

Podatki o vozilu (Jeep wrangler unlimited, sahara 4x4, 2,8 CRD)

Motor: 2777 ccm, dizelski 130 kW ali 177 KM pri 3800 vrt/min

Navor: 410 Nm pri 2000 - 2600 vrt/min

Poraba na testu: 11,5 litra

Zmogljivosti: 180 km/h, 11,7 s od 0 do 100 km/h

Cena testnega modela: 39.485 EUR

Tokrat smo preizkusili podaljšano štirivratno različico jeepa wranglerja sahara 4x4, ki je s svojo velikostjo in kljub temu simpatičnostjo vabila poglede na štirikolesno sestavljanko. Avtomobil je namreč v razmeroma kratkem času iz terenskega grobijana moč spremeniti v uživaški kabriolet.

Na trgu SUV vozil danes vlada velika konkurenca. Wrangler je pravzaprav nima, saj je ostal zvest filozofiji podjetja Jeep, ki se že desetletja posveča izdelavi brezkompromisnih terenskih vozil. In prav taka je tudi podaljšana, štirivratna različica, ki na prvi pogled osupne s svojo velikostjo, ogromnimi vrati, napihnjenimi odbojniki, odmaknjenostjo od tal in 18-palčnimi kolesi. Kljub "glomaznosti" vas bo na zahtevnem in neprehodnemu terenu s pomočjo odlične razporeditve teže, močnega prenosa moči in reduktorja dostavil na želeni cilj. Pomembno je le imeti pogum in nekaj izkušenj. Občutek med vožnjo je edinstven, voznik ima v vsaki situaciji nadzor nad vozilom. Če se znajdete v težavah je dovolj že, da ima le eno kolo stik s podlago. V omenjenih primerih je veliko bolj uporaben od najrazličnejših modernih SUV vozil natrpanih z elektroniko.



Notranjost wranglerja je skromna in do neke mere dolgočasna ter ustvarja znani občutek robustnosti. Končna obdelava je zadovoljiva, plastika je trda, ergonomija pa tradicionalno naklonjena bolj "zajetnim" voznikom. Prednji sedeži so dovolj udobni, prostora pa je zaradi 60-centimetrskega prirastka in podaljšanega medosnega razmika v primerjavi z dvovratno različico na pretek tudi na zadnji klopi. Volan je oblečen v usnje, za udobje med vožnjo pa je tu klimatska naprava in sistem samodejnega vzdrževanja hitrosti avtomobila (tempomat).

Wrangler je pravzaprav neke vrste sestavljanka. Ima dvodelno snemljivo streho, sprednji voznikov del je moč povsem enostavno s pomočjo drsnih zatičev sneti v manj kot minuti, medtem ko je za druge dele vozila potrebno orodje, streho, snemljiva vrata in druge dele pa je treba pospraviti na varno in jih ni moč voziti s seboj. V primeru razdrtja avtomobila je v prtljažnem prostoru platnena streha, ki telesa potnikov varuje pred padavinami. Prostora v prtljažniku ni na pretek, a še vedno enkrat več kot pri dvovratnem modelu.

Vožnja ponoči ni pretirano ugodna, saj je globina in širina svetlobnega snopa žarometov le povprečna. Velika ogledala so odličen pripomoček med manevriranjem v urbanih naseljih, kjer se wrangler dobro znajde, je dovolj pregleden in okreten, še posebej takrat, ko se je treba povzpeti na visoke robnike. Vseeno pa smo pogrešali parkirne senzorje.



Minusov ni veliko, nekaj pa smo jih le našli. Med vožnjo po asfaltiranih prometnicah se wrangler odreže slabše. Zavore ne omogočajo dovolj kratke zavorne poti. Tovarniško omejene najvišje hitrosti 180 km/h ne moremo potrditi, saj se wrangler že pri hitrosti 150 km/h odmika nadzoru, zato voznik kmalu sklene, da se je bolj modro držati zakona in ne vozi hitreje od 130 km/h. Pospešek je povsem zadovoljujoč, le samodejni petstopenjski menjalnik bi lahko bil hitrejši, saj ima povsem novi 2,8-litrski dizelski motor z modernim vbrizgom prek skupnega voda in najvišjo močjo 130 kW, dovolj potenciala za še boljši pospešek.

Na koncu se nam niti povprečna poraba 11,5 litra dizla ni zdela prevelika, še posebej ob dejstvu, da je wrangler sahara pravi špartanski džip in ne igračka za velike fante. Moški, ki ne potrebujejo luksuznega SUV-a, ampak enostavno in močno off-road vozilo, bodo svoje zahteve z wranglerjem vsekakor izpolnili, če le imajo na računu 39.485 evrov, kolikor stane testni jeep wrangler sahara.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.