Jeep nove dobe prihaja tudi v Evropo

Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S Foto: Jeep Jeep wagoneer S
Znamka Jeep je razkrila povsem nov in prvi globalni baterijsko električni model (BEV) – wagoneer S launch edition. Na volj ob tudi v Evropi.
Oglej si celoten članek

Jeep wagoneer S je na voljo izključno kot baterijsko električno vozilo z dosegom več kot 300 482 km z enim polnjenjem, s 447 kW (600 KM), s pospeškom od 0 do 100 km/h v 3,4 sekunde in več kot 800 Nm navora. Pri Jeepu pravijo, da so združili izjemne zmogljivosti z ekskluzivnim sistemom za upravljanje oprijema Selec-Terrain, ki električnemu vozilu omogoča izjemen potencial na vseh vrstah podlage.

Foto: Jeep Jeep wagoneer S

Wagoneer S ima 400-voltni sistem in 100-kilovatni baterijski sklop, ki lastnikom omogoča, da vozilo od 20 % do 80 % napolnijo v 23 minutah (s hitrim polnilnikom DC). Izdelan je na znanii Stellantisovi platformi STLA, ki je prilagojena vozilom BEV. Oblikovalci in inženirji znamke Jeep so spremenili dolžino, širino, vzmetenje in konfiguracijo pogonskih sklopov ter jo posebej prilagodili wagoneerju S. Serijski je tudi popolnoma električni štirikolesni pogon. Stellantisovi električni pogonski moduli (EDM) neodvisno poganjajo sprednji in zadnji kolesi, medtem ko ima ekskluzivni sistem upravljanja oprijema Selec-Terrain pet različnih načinov vožnje: Auto, Sport, Eco, Snow, Sand.

Foto: Jeep Jeep wagoneer S

3 v 1

Elektromotorji »3 v 1« združujejo elektromotor, menjalnik in elektroniko v eno samo kompaktno enoto. Sprednji EDM je opremljen z možnostjo odklopa koles, kar zmanjšuje porabo energije med vožnjo in pomaga optimizirati doseg.

Foto: Jeep Jeep wagoneer S

Pri Jeepu trdijo, da je uporaba novih tehnologij in tehnik imela ključno vlogo pri celotnem razvoju. Da bi izboljšali vozno izkušnjo, zmanjšali splošno raven hrupa v potniški kabini in zagotovili gladko vožnjo, je Jeepova inženirska ekipa za 35 % izboljšala torzijsko togost karoserije glede na ostale SUV modele znamke Jeep v srednjem segmentu.

Poseben je tudi dizajn. Sprednji del z novo, osvetljeno masko hladilnika s sedmimi režami spreminja funkcionalnost pretoka zraka v vidljivost. Zaprta rešetka ni več potrebna za pretok zraka in hlajenje, zato zdaj osvetljuje vidno polje vozila. Osvetlitev je sodobno zasnovana in zagotavlja prepoznaven videz tudi z razdalje več kilometrov.

Foto: Jeep Jeep wagoneer S

Aerodinamično obliko so dosegli tudi z naklonom in ukrivljenostjo pokrova motorja ter vetrobranskega stekla, kar omogoča optimalno zmogljivost in učinkovitost pri velikih hitrostih. Nagnjena strešna linija se kaskadno spušča pod zadnji spojler. Jeep wagoneer S launch edition izstopa po temnih poudarkih in 20-palčnih litih platiščih gloss black ter zunanjih dodatkih v gloss black in nevtralni temno sivi barvi. Kroma namenoma niso vključili, saj so uporabili okolju prijaznejše postopke in materiale. Zunanji videz dopolnjujejo satinirani poudarki in dvokrilno panoramsko strešno okno.

Foto: Jeep Jeep wagoneer S

Z uporabo najsodobnejših orodij ter s strogim postopkom testiranja in razvoja, vključno z najsodobnejšimi vetrovniki, je ekipa dosegla koeficient upora (CD ) 0,29, kar je najnižji CD za Jeepovo vozilo doslej in približno 15 % boljši rezultat od povprečnega SUV vozila. Poleg tega integriran sistem ščitnikov podvozja, tridimenzionalno oblikovani sprednji ščitniki pnevmatik in edinstvena zasnova stranskih pragov po zagotovili Jeepa gladko usmerjajo zračni tok okoli pnevmatik in proti zadnjemu delu vozila, kar zmanjšuje zračni upor.

Foto: Jeep Jeep wagoneer S

Veliki zasloni in reciklirani materiali

V kabini je zaslon s površino večjo od 45 palcev, dodali so interaktivni zaslon za potnike spredaj, kabina je polna prefinjenih detajlov in elegantnih dodatkov - npr. temno rdeči šivi na volanu z ravnim dnom in dvojnimi kraki, ambientalna osvetlitev pa ponuja možnost izbire do 64 kombinacij barv.

Zahvaljujoč ekskluzivnemu partnerstvu s proizvajalcem McIntoshem so vgradili ozvočenje po meri uglašenega sistema z 19 zvočniki s 1.160-vatnim ojačevalcem in 12-palčnim globokotoncem za izjemno kakovost nizkih tonov.

Foto: Jeep Jeep wagoneer S

Reciklirani materiali so bili uporabljeni za oblazinjenje sedežev, konzole, vrata in instrumentno ploščo, tudi tepihi so iz recikliranih materialov. Za varnost skrbi kombinaciji več kot 170 standardnih varnostnih funkcij in elementov, ki olajšajo preglednost instrumentov in pomagajo pri preprečevanju trkov z napredno tehnologijo za pomoč vozniku.

Foto: Jeep Jeep wagoneer S

S prilagodljivo arhitekturo in odprto programsko platformo lahko wagoneer S prek posodobitev OTA (over-the-air) prejema inovativne funkcije in storitve, vključno z dodatno avtomatizirano vožnjo, zmogljivostjo in drugimi tehnologijami. S posodobitvami OTA se bo vozilo še naprej razvijalo.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.