Praktično dirkalnik, a vseeno upravičen do tablice

Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3 Foto: Porsche Porsche 911 GT3
Porsche je predstavil novo generacijo modela 911 GT3.
Oglej si celoten članek

Verjetno gre za enega najtežje pričakovanih športnih avtov leta, saj so bile že dosedanje RS3 prikaz Porschejevega inženirskega mojstrstva, kako je praktično dirkalni avto ohraniti dovolj civilnega, da se je z njimi mogoče peljati tudi po navadni cesti. Pri Porscheju trdijo, da so naredili brilijanten avto, ki je namensko izdelan za vožnjo po pisti, a odličen tudi za vsakdanjo uporabo. Navsezadnje avto spoštuje zadnjo generacijo okoljskega standarda euro 6d.

Na generaciji 992 izdelani GT3 ima vgrajen 4,0-litrski bokserski motor, ki so ga izdatno preizkušali v zmogljivostih in vzdržljivosti pri tekmovalnemu GT3 R. Ker je to GT3, je seveda motor atmosferski. To pomeni, da se lahko zavrti kar do dirkaških devet tisoč vrtljajev. Na zadnji kolesni par spravi 375 kW (510 KM), prenos zagotavlja PDK menjalnik, kupec pa si lahko naroči tudi nekaj kilogramov lažji ročni šeststopenjski menjalnik, če se želi iti na stezi purista. Zanimivo je z ročnim menjalnikom celo nekoliko hitrejši v pospeševanju. 

Kako zveni, si oglejte v spodnjem posnetku.

Velik del avta je iz lahkih materialov, zadnjih sedežev ni. Samo z drugačnim izpuhom so prihranili deset kilogramov, skupna masa avta je 1.418 oziroma s PDK 1.435 kilogramov. 

Hitrosti je prilagojena celotna nabuhla aerodinamika, ki pa seveda mora ohranjati tudi zahteve za vožnjo po javnih cestah. Zadaj za pritisk h tlom skrbi velik spojler. 

Kaj so ustvarili, so pri Porscheju dokazali kar na pisti Nordschleife na Nürburgringu. RS3 je z 20,9-kilometrski krog opravil kar 17 sekund hitreje od predhodnika in to celo pod sedmimi minutami. Štoparica se je ustavila pri natančno 6 minut, 59 sekund in 927 tisočink. 20,6-kilometrski krog, ki je bil pred spremembami piste referenca za športne avte, je prevozil še štiri sekunde hitreje.

Foto: Porsche Porsche 911 GT3

Foto: Porsche Porsche 911 GT3

Notranjost sloni na trenutni generaciji 992 z nekaj prilagoditvami pri merilnikih, ki se na pritisk gumba zreducirajo na prikaz najpomembnejših dirkaških podatkov, vključno s sredinskim merilnikom vrtljajev s skalo vse do 10.000 vrtljajev. Posebnost je tudi precizni kronograf na vrhu armaturne plošče, ki ga vgrajujejo le v najbolj športne porscheje.

Za dobro počutje po običajnih cestah skrbijo takšni dodatki, kot so matrični žarometi.

Začetna cena za RS3 v Nemčiji je 152.416 evrov, prve dobave se začnejo meseca maja.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.