Manta je ikona znamke in celo filmska zvezda. Od leta 1988 opel manta sicer živi le še v spominih. A jo nameravajo pri Oplu ob prehodu na električna vozila obuditi. Veličastni športni kupe zna postati spet nosilec celostne podobe znamke.
Ljubitelji Opla pa se bodo morali posloviti od spominov na nemško corvetto iz osemdesetih let. Vsaj v klasičnem smislu. Kajti z baterijo v dnu ravna silhueta ne bo prišla v poštev, zato bo električna manta jutrišnjega dne postala eleganten križanec.
Toda koncet experimental bo več kot le prihodnja manta, saj je njegov pravi name "dati pogled na prihajajoče Oplove modele in tehnologije ter tudi prihodnji dizajn vozil iz Rüsselsheima," pravi izvršni direktor Opla Florian Huettl.
Huettl zagotavlja, da bo veliko elementov zasnove koncepta in načina razmišljanja vidnih v prihodnjih serijskih vozilih. Opazna je odsotnost kroma. Namesto tega sta dodana zunanja osvetlitev in kontrastna grafika. Baterijski električni križanec temelji na najnovejši platformi koncerna Stellantis BEV in je opremljen tudi z električnim pogonom na vsa kolesa.
Senzorji, lidarji, kamere, radar
Oblikovalci stavijo na dramatično zožen profil in čisto obliko z zglajenimi površinami. Tradicionalni stranski ogledali sta zamenjali popolnoma integrirani 180-stopinjski kameri na C stebričkih, zunanjo obliko zaznamujejo tudi ostri, mišičasti kolesni loki. Spredaj se novi osvetljeni opel blitz nahaja na sredini značilnega elementa Oplove filozofije oblikovanja, t.i. kompasa. Ob njem se na vodoravni osi pojavlja podaljšan podolgovat podpis Oplovega elementa krila in osvetljen sredinski element. To se nato ponovi na zadnjem delu z značilno zavorno lučjo, ki jo ustvarjata tehnologija robne osvetlitve in prozornost stekla. Okrog sprednjega kompasa je nameščena nova generacija 4D Opel Vizorja. Dodatno dimenzijo modernosti predstavljajo tehnologija vida, vključno s senzorji, sistemi lidar, radarjem in kamero.
Oplovi oblikovalci so veliko pozornost posvetili optimiziranim aerodinamičnim rešitvam. Sprednje in zadnje lopute povečujejo aerodinamično učinkovitost, prav tako kot difuzor na zadnjem delu vozila. Pnevmatike, razvite v sodelovanju s podjetjem Goodyear, so izdelane iz reciklirane gume in so nameščene na 3-conskih platiščih z aktivno funkcijo, ki še poveča aerodinamično učinkovitost.
Razširjena projekcija in umetna inteligenca
Notranjost je zasnovana zelo prostorno, čeprav se vozilo po zunanjih dimenzijah umešča v kompaktni C razred vozil. Ko volan ni potreben, se brez težav umakne. To omogoča sistem krmiljenja po žici, ki z odpravo mehanskih sestavnih delov volana še dodatno zmanjša. Vozniki lahko prilagodijo informacije na zaslonih po svojih željah in potrebah na tankem tehničnem mostu (''Tech Bridge''), ki je nova interpretacija armaturne plošče “Pure Panel”, ki jo lahko vidimo v trenutnih Oplovih modelih. Namesto običajnih zaslonov so informacije ali zabavno informacijske funkcije na voljo s tehnologijo razširjene projekcije, ki jo podpirata umetna inteligenca in naravno glasovno upravljanje.
Pred sprednjim naslonom za roke je plavajoča prozorna podloga “Pure Pad”. Nastavite jo lahko po voznikovih osebnih željah in tako omogočite takojšen dostop do najpogosteje uporabljenih ukazov.
Elektrokromni elementi povabijo potnike v atmosfersko svetlobo, ki je namenjena ustvarjanju dobrega počutja. Poleg tega lahko odzivni elementi izboljšajo funkcionalne lastnosti. Na primer, ko vozilo vstopi v mrtvi kot, se na dotičnem elementu v vratih in hkrati na projekcijskem zaslonu prikaže opozorilo, kar zagotavlja dodatno varnost potnikov in drugih udeležencev v prometu.
Volani vseh oblik samo da ni okrogel!