Na drugi strani Atlantika namreč prakticirajo enakovredna križišča s stop znakom, medtem ko so v Evropi vse bolj priljubljena krožišča, ki zmanjšujejo hitrost, večajo pretočnost prometa, hkrati pa zmanjšujejo število zaviranj in pospeševanj, s tem pa tudi porabo goriva in izpustov škodljivih emisij v ozračje. Zato pa je drugi strani postavitev stop znakov veliko cenejša od gradnje krožišč.
No, v ZDA so si postavili vprašanje, ali je krožišče v praksi bolj učinkovito pri pretočnosti prometa od križišč? V oddaji Mythbusters preizkusili, koliko vozil lahko v 15 minutah prevozi krožišče in koliko križišče. V dveh petnajst minutnih poskusih je v povprečju križišča prečkalo 385 vozil, krožišča pa 460.
Celoten test si oglejte v videu zgoraj.
Krožišča so kar praktična rešitev, ne vem, zakaj bi bila njihova gradnja toliko dražja. Tudi pretočnost je dokazano večja. V …
Zato pa postavijo osem stop znakov, pred križišči pa še 20 prometnih znakov, ki so sami sebi namen. Da ne …
Glede na naso mentaliteto lahko recem, da je dobro, da v Sloveniji krizisca s stirimi stop znaki niso pogosta.