Izvršni direktorji Toyote, Subaruja in Mazde Koji Sato, Atsushi Osaki in Masahiro Moro so skupaj stopili pred javnost in povedali, da že družno razvijajo naslednjo generacijo čistejših, zmogljivejših in manjših motorjev na notranje zgorevanje. Po mnenju trojice bo program "Engine reborn" zelo učinkovito orožje v boju za zmanjševanje ogljičnih izpustov.
Glavni partner v projektu je Toyota, ostala dva imata manjšinski delež, a vsak na svojem področju bogate ekspertize pri razvoju motorjev.
Trojica želi v nasprotju z baterijskimi vozili na izpuste toplogrednih plinov gledati bolj celostno, skozi celotno življenjsko dobo vozila. Pri tem vključujejo tudi potrebno energijo in emisije za izdelavo. Po mnenju Toyote glede tega današnja baterijska vozila v končni bilanci izpustov niso nič boljša od sodobnih hibridnih vozil.
Drug razlog za novo generacijo termičnega motorja je napovedana boljša zmogljivost, ob hkratnemu zmanjšanju zunanjih mer. Motorji bodo imeli dve prostornini in sicer 1,5 in 2,0 litra, v obeh primerih bodo prisiljeno polnjeni. Novi motorji bodo elektrificirani, hibridna tehnologija bo pomagala zmanjšati izpuste, poroča Automobilwoche. Po moči bodo precej bolj zmogljivi od današnjih motorjev, a tudi varčnejši, napovedujejo Japonci. Motor z notranjim zgorevanjem bo imel v skupnem pogonu manj pomembno vlogo kot doslej, več bo opravila elektrika.
Precejšnja novost je pogled na gorivo, saj naj bi bili motorji razviti za možnost uporabe sintetičnih goriv, bidogoriv in vodika.
Ker bodo motorji zelo majhne zasnove in ker bo tudi ostali pogonski sklop zelo kompakten, proizvajalci napovedujejo, da bodo lahko po zunanji obliki avti oblikovani podobno kot baterijski modeli.
E-igračke so že od samega nastanka posmeh in nateg množic,so pa nekateri na ta račun pospravili v svoje žepe debele …
Vse na silo na elektriko je povod za popolno kontrolo nad množicami. Ti izklopijo elektriko in si še kako ubogljiv. …
Japonski velikani Toyota, Subaru in Mazda so v času, ko se v Evropi pripravljamo na njihovo prepoved, združili moči pri …