To je novi lexus GS F, rival BMW M5 in mercedesa E63 AMG. Japonci bodo novinca premierno pokazali prihodnji teden, ko svoja vrata odpira avtomobilski salon v Detroitu.
Lexus nadaljuje zgodbo o športnih modelih F. Tako kot RC F, tudi GS F poganja 5,0-litrski osemvaljnik, ki pa za razliko od BMW M5 in mercedesa E63 AMG ni prisilno polnjen.
V primerjavi z Nemci zelo lahek
Foto: Lexus
Lexus GS-F
Atmosferski motor zmore "vsega" 348 kilovatov moči (467 KM) pri visokih 7.100 vrt/min in 527 Nm navora, kar je občutno manj od BMW M5 (412 kilovati moči / 560 KM), ali mercedesa E63 AMG (410 kilovatov moči / 557 KM), a so Japonci razkrili pomemben podatek o masi vozila. Lexus tehta 1830 kilogramov, za primerjavo BMW M5 tehta 115 kilogramov več, mercedes s štirikolesnim pogonom pa kar 195 kilogramov več. Je pa GS F z močjo zelo podhranjen v primerjavi z novim cadillacom CTS-V, ki bo prav tako doživel premiero v Detroitu. Ameriški ponos poganja 6,2-litrski biturbo V8 motor z 477 kilovatov moči (640 KM) in 855 Nm navora. Podatkov o pospešku in hitrosti, v za enkrat še skopem tiskovnem poročilu, Japonci ne navajajo.
Agresiven videz in tri nastavitve podvozja
Moč kar najbolj izkorišča s kombinacijo na novo umerjenega osemstopenjskega menjalnika s prvim diferencialom TVD (Torque Vectoring Differential) z motorjem spredaj in pogonom zadaj, kar izboljša oprijem in nadzor nad vozilom ter zagotavlja boljše vozne zmogljivosti in vodljivost. Sistem omogoča tri nastavitve, standardno, slalom in dirkanje.