Izboljšani C3 kmalu na cesti

Foto: Citroën Citroën C3 Foto: Citroën Citroën C3 Foto: Citroën Citroën C3 Foto: Citroën Citroën C3 Foto: Citroën Citroën C3 Foto: Citroën Citroën C3 Foto: Citroën Citroën C3 Foto: Citroën Citroën C3 Foto: Citroën Citroën C3
Citroën bo v Ženevi pokazal oblikovno prenovljen in tehnološko izboljšan C3.
Oglej si celoten članek

Prenovljeni C3 ima spredaj nov nasmešek z dvojno puščico znamke in z diodnimi dnevnimi lučmi v odbijaču. Bolj izrazite so zadnje luči skupaj z novimi ločenimi odbojnimi stekli v spodnjem delu ob strani. Novost je nov barvni odtenek karoserije, modri odtenek »bleu encre«, barvna paleta pa sicer obsega devet odtenkov.

Potovalni prostor so izboljšali z novimi oblazinjenji, veliko je kromiranih okrasnih delov, armaturna plošča ima toplotno oblikovano prevleko, ki jo poudarja nova spodnja obroba v matirani črni, rjavi ali v srebrni barvi. Ozadje instrumentne plošče je belo osvetljeno, kar deluje sodobno in zagotavlja boljšo čitljivost informacij. 

Posebnost ostaja vetrobransko steklo zénith, ki potnikom v 3,94 metra dolgem vozilu ponuja občutek prostornosti in preglednosti. Svetlobni krog poveča vidno polje potnikov na prednjih sedežih za 80 odstotkov. Med adute sodi tudi prtljažnik s 300 litri osnovne prostornine.

Opremljen je lahko s kamero za vzvratno vožnjo s senzorji za pomoč pri parkiranju, novo tehnologijo, ki olajša vsakodnevno manevriranje, ali pa tudi z avdiosistemom RD4 mp3, sklopom connecting box (prostoročna oprema Bluetooth, priključka jack in USB), navigacijskim sistemom eMyWay, hifi sistemom® …

Med bencinskimi izvedbami najdemo nove motorje pure tech, novo generacijo 3-valjnih motorjev gibne prostornine 1,0 in 1,2 litra. Za izdelavo nove generacije motorjev je bilo predloženih 52 patentov, da bi zmanjšali maso, pridobili pri kompaktnosti, optimizirali zgorevanje in zmanjšali trenja, tako da bi zmanjšali porabo goriva in emisije toplogrednih plinov za okoli 25 odstotkov in obenem zagotovili boljšo odzivnost.

Motorja VTi 68 in VTi 82 dosegata med vključno 4,3 in 4,5 l/100 km in od 99 do 104 g CO2/km. Ponudbo bencinskih motorjev dopolnjuje motor VTi 120, ki je na voljo z ročnim in samodejnim menjalnikom. 

Na voljo je tudi pet dizelskih motorjev, trije od njih z mikrohibridno tehnologijo e-HDi (HDi 70, e-HDi 70, HDi 90, e-HDI 90, e-HDi 115).

Prodaja se bo začela po koncu avtosalona v Ženevi, ki obiskovalcem vrata odpira v začetku marca.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.