Italijanski bombnik

Foto: Žurnal24 RSV4R boste vzljubili na prvi pogled ali pa ga ne boste hoteli več pogledati. Ta Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Italijani od nekdaj slovijo po lepem dizajnu zaradi katerega imajo njihovi izdelki ''dušo''. Tudi v primeru Aprilije RSV4R ni drugače, svoj karakter pa motocikel kaže z besnim rjovenjem.
Oglej si celoten članek

Sporočilo katerega nam RSV4R sporoča je več kot jasno ''občudujte me, vendar se me tudi bojte''

Občudovanje gre na račun izredno lepo oblikovanega izdelka. RSV4R sicer ni tako lep motocikel kot Ducati vendar je glede na ostalo konkurenco še vedno korak pred njimi kar zadeva dizajna. Predvsem zadek je uspelo Apriliji oblikovati izjemno agresivno a hkrati perverzno lepo. Ob nakupu motorja vam priložijo tudi pomožni sedež za sovozni- ka/co. Zadek zaradi tega v primeru namestitve pomožnega sedeža iz oblikovalskega stališča ni več tako popoln, vendar pa zato postane precej bolj uporaben. Kljub vsej lepoti, ki jo motor ponuja pa je potrebna tudi zvrhana mera strahospoštovanja. RSV4R je namreč zelo divji motocikel. Ob bolj grobih prijemih podivja kot podivjan bik katerega lahko jezdijo le izkušeni jezdeci. Zato je za ta motocikel potrebno imeti pospravljeno podstrešje v glavi ter ogromno občutka za rokovanje z napravo, katera je lahko v nekem trenutku praktično popolna in takoj v naslednjem trenutku že čisto nasprotje popolnosti.

Foto: Žurnal24 Aprilia RSV4R



Navdušujoč zvok motorja
Aprilijin 65 – stopinjski agregat V4, kateri proizvede 132 kW (180 KM) pri 12.500 vrtljajih na minuto ter razvaja z 115 Nm navora pri 10.000 vrtljajih na minuto, rohni tako močno in s tako lepo simfonijo, da ga je užitek poslušati. Zvok motorja resnično navduši in zasvoji. Motocikel skupaj s serijskim izpušnim sistemom proizvaja zvok kakršnega konkurenca ne zmore niti ob zamenjavi izpušnega sistema. Ob nenadno spuščenem plinu pri 5.000 vrtljajih na minuto, pa iz izpušnega sistema prihaja močno pokanje katero naježi kocine na koži. Samo pospeševanje motorja je zaradi zvočne kulise, katera je resnično glasna, po občutku še silovitejše kot bi bilo sicer.

Občutek na motorju
Če zvok motorja resnično navdušuje in si zasluži čisto petico, pa malce razočara sam položaj sedenja. Voznik ima občutek kot, da je nek odvečen del motorja kateri se mora na ''silo'' zliti s konstrukcijo motocikla. Nikakor namreč nismo mogli dobiti občutka, da smo eno z motorjem. Sedenje je precej visoko, kar bo morda prijalo malce višje raslim voznikom, položaj med vožnjo pa je precej ležeč. Daljše vožnje bodo zato precej naporne, saj znajo zapestja na rokah postati hitro boleča. Pomožni sedež za sopotni - ka/co pa je resnično samo pomožni. Zaradi minimalističnih dimenzij bo vožnja dodatnega potnika na motorju precejšen napor tako za voznika kot za sopotni - ka/co. Grajo pa zasluži tudi zelo slabo odvajanje toplote iz motorja v okolico. Agregat namreč tako zelo segreje šasijo motorja, da postane motocikel na trenutke celo neprijeten za vožnjo. Na počasno ''show off'' vožnjo skozi mesto v kratkih hlačah lahko kar pozabite saj vas bo zaradi vročine, ki jo oddaja agregat precej peklo po nogah.

Foto: Žurnal24 Aprilia RSV4R



Športni duh
RSV4R kljub nekaterim zgoraj naštetim pomanjkljivostim ponuja užitke zaradi katerih kaj kmalu pozabimo na malenkosti. Motocikel se namreč pelje izjemno lahkotno in sledi začrtani smeri. V zavojih pa spremeni smer že z rahlim potiskom kolena na motor. Ob močnem motorju kateri bobni kot, da bi bil sodni dan ter ob odlični ciklistiki smo pogrešali le še športni ABS sistem ter nadzor zdrsa zadnjega kolesa. Vendar pa RSV4R le ni povsem brez elektronskih nastavitev. Motor ponuja tri programe: R (road) kateri omeji moč motorja na 103 kW (140 KM) v vseh prestavah, S (sport) kateri omeji navor za 25% v prvih treh prestavah ter T (track) kateri sprosti vso moč ter navor motorja. Tako imamo kljub odsotnosti sistema za nadzor zdrsa zadnjega kolesa možnost, da v primeru dežja, ko je podlaga spolzka omejimo moč motorja in si s tem naredimo vožnjo bolj varno.

V nekaj stavkih

RSV4R je zaradi izjemno športne zasnove za vsakdanjo vožnjo malce naporen motocikel. Vožnja v dvoje odpade, vendar pa je tudi v osnovi motor namenjen izključno zadovoljitvi ''duševnih'' potreb voznika. To pa motor z ''dušo'' zmore več kot odlično. RSV4R boste vzljubili na prvi pogled ali pa ga ne boste hoteli več pogledati. Ta motocikel ne sklepa kompromisov.

Podatki o motorju: (Aprilia RSV4R)
Motor: 999 cm3
Vrsta: V4 65°
Moč: 132 kW (180 KM)/pri 12.500 vrtljajih na minuto
Navor: 115 Nm/ pri 10.000 vrtljajih na minuto
Poraba na testu: 9,4 litra/100 km
Zmogljivosti: 295 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 2,040 x 735 x 1,120, medosna razdalja 1,424
Teža: 205 kg (masa vozila pripravljenega za vožnjo)
Cena: 14.990 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.