Ime nam je sicer že dodobra znano, saj se hyundai ioniq v električni, priključno hibridni in hibridni različici po cestah vozi že od leta 2016. Zdaj se bo v okviru znamke Ioniq ponudba električnih avtomobilov precej razširila.
Hyundai bo namreč v okviru nove podznamke v prihodnjih štirih letih predstavil tri nove modele, ki bodo preprosto označeni s številkami 5, 6 in 7, pri čemer bo soda številka označevala limuzino, lihi pa križanca. Pozneje pride še več modelov.
Brezčasna vrednost
Prvi bo na ceste v začetku prihodnjega leta zapeljal križanec srednje velikosti ioniq 5, ki ga bodo zasnovali na študiji EV'45', ki smo si jo lahko lani ogledali na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Leta 2022 pride limuzina ioniq 6, ki bo zasnovana na marca predstavljeni študiji prophecy, leta 2024 pa na ceste zapelje veliki športni terenec ioniq 7. Pri Hyundaiju dodajajo, da bodo vsi električni avtomobili oblikovani pod načelom »Timeless Value« (brezčasna vrednost), kar pomeni, da bodo inspiracijo jemali v preteklih modelih, a bodo tudi most s prihodnostjo.
Pri Hyundaiju obljubljajo, da bodo pri novincih svoje trenutne izkušnje na področju električnih vozil, med katerimi so ultra hitro polnjenje baterij, prostorne notranjosti in zmogljive baterije, združili s prihodnjimi inovacijami na področju oblikovanja, tehnologij in storitev. Vsi Ioniqovi modeli bodo sicer zasnovani na električni globalni modularni platformi E-GMP, ki jim bo zagotovila tudi možnost hitrega polnjenja baterij in velik doseg. Oblikovalcem bo omogočila, kot pravijo pri Hyundaiju, da premislijo ureditev potniške kabine in jo spremenijo v pametni bivalni prostor.
Do 2025 tretji največji
Nova podznamka bo Hyundaiju pomagala tudi pri uresničitvi napovedi, da do leta 2025 proda milijon baterijskih električnih avtomobilov in se z 10-odstotnim deležem kot tretji največji proizvajalec uvrsti med vodilne ponudnike električnih vozil na globalnem trgu.