"Čez dve leti, torej leta 2016, bo 80 odstotkov vseh novih avtomobilov že imelo dostop do interneta, kar bo s seboj prineslo pravo revolucijo glede dojemanja vozil." Teh besed ni izrekla kakšna marketinška agencija, temveč predsednik izredno vplivnega združenja avtomobilskih proizvajalcev VDA Matthias Wissmann.
Zgolj avtoindustrija bo v povezane avtomobile v prihodnjih letih investirala med 16 in 18 milijardami evrov, napovedujejo pri VDA in dodajajo, da je že danes 20 odstotkov novih avtov "omreženih".
Internet v avtomobilih s seboj prinaša še vse kaj drugega kot zgolj dostop do kakšnega Facebooka. Povezani avtomobili bodo namreč lahko na veliko izkoriščali aktualne informacije o stanju na cestah, olajšali bodo iskanje poti, precej olajšano bo najemanje avtomobilov za krajše obdobje, predvsem pa bodo med seboj vozila komunicirala.
Pomemben vidik te velike novosti v avtomobilski industriji predstavlja tudi trg, ki ga nudi proizvodnja vsega, kar je z internetom v vozilih povezanega. Po poračanju AutomobilWoche je tako finanča ustanova McKinsey izračunala, da se trenutno v branži za izdelavo avtomobilskih infotainmentov in aplikacij obrne 30 milijard evrov, leta 2020 pa se jih bo že 170 milijard. Priložnost skratka tudi za marsikaterega slovenskega izdelovalca aplikacij in elektronike.