Insignia OPC s samodejnim menjalnikom

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 H&R opel insignia sports tourer OPC Foto: Žurnal24 H&R opel insignia sports tourer OPC Foto: Žurnal24 H&R opel insignia sports tourer OPC Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 insignia_opc_003_290909 Foto: Žurnal24 insignia_opc_004_290909 Foto: Žurnal24 insignia_opc_005_290909 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 opel_insignia_opc_01 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Opel je svoj najbolj zmogljiv avtomobil v ponudbi, insignio OPC, ki se postavlja z največjo močjo motorja 239 kW (325 KM), oplemenitil s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
Oglej si celoten članek

Prilagodljivi nadzor delovanja menjalnika je usklajen z mehatroničnim sistemom aktivnega podvozja FlexRide, katerega trdoto blaženja in ostale značilnosti delovanja, lahko voznik uskladi z individualnimi merili in slogom vožnje.

Zmogljivosti, poraba in vrednosti emisij so z novim samodejnim menjalnikom povsem primerljive z ročno izvedbo. Insignia OPC s samodejnim menjalnikom namreč pospeši od nič do 100 km/h v 6,3 s, oziroma 6,6, odvisno od tega ali gre za limuzino, petvratno različico ali Sports Tourer. Največja hitrost je pri veh karoserijskih izvedbah elektronsko omejena na 250 km/h. Povprečna poraba goriva in izpust CO2 znašata 10,7 l/100 km, oziroma 251 g/km (limuzina in petvratna različita). Vrednosti Sports Tourerja sta 11 l/100 km in 259 g/km.

Izbrati je mogoče vsestranski standardni program, oziroma program delovanja Sport, pri katerem se utrdi podvozje, kar manjša odklone karoserije in veča vodljivost. Ob izbiri programa delovanja OPC postane volana bolj neposreden, motor bolj odziven, trdota podvozja pa je skladna tudi z bolj agresivnim slogom vožnje. Posebno športno vzdušje zagotovi rdeča osvetlitev merilnikov. Samodejni menjalnik različice OPC se samodejno prilagaja prevladujočim razmeram delovanja tako v standardnem programu, kot v programu Sport. Ob odločnem pospeševanju se točka, pri kateri menjalnik prestavi, približa največjim dopustnim vrtljajem. Tudi prestavljanje navzdol, ob odločnem zaviranju, na primer tik preden voznik odločno vstopi v zavoj, je prav tako posebej dinamično.

Insignio OPC smo na zurnal24.si preizkusili na madžarskem dirkališču Hungaroring. Fotogalerijo in video si lahko pogledate tukaj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.