Ena od nevarnosti, ki zaradi osamitve in posledičnih voženj na kratke razdalje grozi sodobnim avtomobilom z dizelskimi motorji, je zamašitev filtra trdnih delcev. Namen filtra trdnih delcev je namreč ta, da zadrži trdne delce oziroma saje, ki se zaradi nepopolnega zgorevanja goriva tvorijo v motorju, ti pa se seveda nabirajo v filtru. In ko je teh preveč, se filter trdnih delcev zamaši.
Filtri trdnih delcev lahko namreč zberejo le omejeno količino saj, zato jih je treba na vsake toliko očistiti, kar večina avtomobilov stori tako, da jih v posebnem režimu vožnja sežge. Večina avtomobilov mora zato, da steče postopek regeneracije filtra, torej sežig saj, petnajst do dvajset minut voziti pri 2.500 vrtljajih na minuto ali več, kar največkrat dosežejo med vožnjo po avtocesti.
Upoštevajte opozorilno lučko
Ker smo med epidemijo korona virusa omejeni le na svoje občine in kvečjemu njihovo najbližjo okolico, večina lastnikov dizelskih avtomobilov brez grožnje kazni ne more opraviti voženj, ki bi bile potrebne za regeneracijo filtra trdnih delcev. Poleg tega večina avtomobilov opravlja le kratke vožnje, med katerimi se saje zelo hitro nabirajo v filtru, saj se motor pogosto niti ne segreje na delovno temperaturo.
In kaj se zgodi, ko se filter trdnih delcev preveč napolni? Ko se to zgodi in se na armaturni plošči prižge signalna lučka, avtomobila ne bi smeli uporabljati, dokler ga ne pregledajo na servisu. Če boste imeli srečo, bodo na servisni delavnici izvedli prisilno regeneracijo in boste lahko peljali naprej, če pa ta ne bo uspešna, bo morda potrebna celo draga menjava filtra trdnih delcev. Opozorilne lučke torej nikakor ne prezrite in jo vzemite skrajno resno, saj vas sicer lahko popravilo zelo močno udari po žepu.
enostavna rešitev za zamašen dpf www.fsv.si
Filtra trdih delcev nimajo vsi dizli ampak samo nekateri. Starejši avti ga nimajo in tudi novejši ne. Tisti,ki ga imajo …
www.MooXi.net - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks