Škodina politika je zelo agresivna. Načrt je, da bodo vsake pol leta predstavili nov ali prenovljen model zasnovan na modularni MQB platformi. Čehi so nedavno predstavili tretjo generacijo svoje križarke , superba, ku ponuja prostorno BMW serije 5 in ceno nižjo od Volkswagnovega pasasata. Za naslednje leto so že najavili svetovno premiero velikega križanca s sedmimi sedeži, ki je za zdaj znan pod imenom "A-Plus SUV".
Bodo zavirali rast Škode?
V primerjavi s Škodo je Volkswagen lani pokvaril že tako neblesteče rezultate, piše Automotive News Europe. Če se je nekdanji predsednik VW skupine Ferdinand Piech hrabril z konkurenčnostjo znotraj koncerna, so se z njegovim odhodom stvari spremenile. Kot vire blizu podjetja navaja Automotive News, naj bi Škodin uspeh razburil vodilne pri Volkswagnu. Zato naj bi že začeli z načrti za centralizacijo koncerna v Nemčiji, s katerim bi zmanjšali uspešnost češkega proizvajalca vozil.
"Škoda je vsekakor postala izzivalec Volkswagna, ki se mora stvari lotiti sistematično in resno," je dejal eden od avtomobilskih analitikov, ki je želel ostati anonimen, saj je tesno povezan s podjetje Volkswagen. "Niso le modeli znamke Škoda postali "prepametni" (ta izraz uporabljajo v podjetju op. a.), ljudje v Škodi preprosto razmišljajo hitreje in bolje od mnogih v Wolfsburgu, kjer so prepočasni in preveč tradicionalni. Mnogi bi se lahko učili od Škode," dodaja anonimnež.
kaj pomeni BMW? bolše met volkswagna! škoda je pa navadn plagiat! za škodo je pa škoda dnara :)
vag grupa: če se hočeš preseravat kupiš porsche, če hočeš udobje in tišino v kabini kupiš audi, če želiš kvalitetno …
V bistvu so Nemci v zadnjem desetletju postali Grki in zato jim gredo slednji tako na zivce. Poleg tega so …